FANDOM

Silver Moon Crystal Power
シルバー・ムーン・
クリスタル・パワー
Shirubā Mūn Kurisutaru Pawā
Smsp1
Wykonany przez: Eternal Sailor Moon
Nowa Królowa Serenity (tylko manga)
Przedmiot(y): Eternal Tiare (manga)
Moon Power Tiare (anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 49
Anime: odc. 199
Sera Myu: Amour Eternal

Silver Moon Crystal Power (pol. Kryształowa Potęga Srebrnego Księżyca) – atak używany przez Eternal Sailor Moonanime oraz moc Eternal Sailor Moon / Nowej Królowej Serenitymandze.

MangaEdytuj

akcie 49 Eternal Sailor Moon użyła tego zwrotu, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności. Poprosiła pozostałe wojowniczki Układu Słonecznego, aby zrobiły to samo. Dzięki temu mogła po raz pierwszy wykonać atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczyć Królową Nehellenię.

Zwrot pojawił się również później w tym samym akcie. Z polecenia Sailor Saturn już jako Nowa Królowa Serenity użyła Berła Wieczności, aby uwolnić Kwartet Amazonek od mocy Martwego Księżyca i przemienić je z powrotem w Sailor Quartet. Jednak mimo że Sailor Saturn odniosła się do tej umiejętności jako Silver Moon Crystal Power, Nowa Królowa Serenity nie nazwała jej podczas wykonania, ani nie wypowiedziała też żadnego zwrotu.

Pierwsze animeEdytuj

Ostatni atak Sailor Moon w anime. Został użyty tylko raz podczas w nieudanej próby uleczenia Sailor Galaxii i włączenia jej z powrotem do dobrych wojowniczek w odcinku 199. Gdy Sailor Moon użyła tej mocy, Moon Power Tiare wydłużyło się aż do ziemi, a potem zaczęło emitować intensywnym złotym światłem, gdy dziewczyna wykrzyczała nazwę ataku. Moc z początku zdawała się mieć wpływ na Sailor Galaxię, jednak ostatecznie przezwyciężyła ją i rozcięła berło swoim mieczem.

MusicaleEdytuj

W musicalach atak pojawił się po raz pierwszy w Amour Eternal, gdzie Eternal Sailor Moon użyła tego ataku razem z Sailor Crystal Power, aby napełnić mocą Berło Wieczności i umożliwić Sailor Moon pokonanie Królowej Nehelleni za pomocą ataku Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

GaleriaEdytuj

Manga

Klip wideo Edytuj

Silver Moon Crystal Power

Silver Moon Crystal Power