FANDOM

Silence Glaive Surprise
沈黙鎌奇襲 / サイレンス・グレイブ・サプライズ
Chinmoku Kama Kishū / Sairensu Gureibu Sapuraizu
Silence Glaive Surprise
Wykonany przez: Czarodziejka z Saturna
Przedmiot(y): Glewia Ciszy
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 45
Anime: odc. 172
Sera Myu: Amour Eternal

Silence Glaive Surprise (pl. Zaskoczenie Glewii Ciszy) – atak Czarodziejki z Saturna.

MangaEdytuj

W mandze atak ten został użyty tylko jeden raz w akcie 45, aby zdezorientować Kwartet Amazonek. Wytwarzał masywną eksplozję energii z Glewii Ciszy wojowniczki, podobną do tej w anime, ale mniej potężną. Amazonki jednak uniknęły tego ataku, zatem pełen efekt (poza gęstym dymem, który powstał po jego użyciu) jest nieznany. Atak jednak wystarczył, aby zastraszyć Kwartet Amazonek, co wskazywało na jego ogromną moc. Amazonki chciały nawet zawiesić broń z Sailor Senshi, lecz Zirconia uwięziła je w ich kamieniach.

Pierwsze animeEdytuj

W anime Super Sailor Saturn użyła tej niezwykle destruktywnej mocy tylko raz w odcinku 172 przeciwko Królowej Nehellenii, aby zniszczyć ją raz na zawsze. Jednak pełna siła i efekt ataku nie zostały nigdy pokazane, ponieważ Super Sailor Chibi Moon powstrzymała ją od jego zakończenia. W anime zostało zasugerowane, że Sailor Saturn użyłaby jej pełną apokaliptyczną moc w tym ataku, ale spowodowałoby to śmierć nie tylko Nehellenii, ale i jej samej.

Silence Glaive Surprise

CiekawostkiEdytuj

  • Dosłowne znaczenie znaków kanji w nazwie tego ataku w mandze to:
    • 沈黙 chinmoku - "cisza";
    • kama - "kosa";
    • 奇襲 kishū - "atak z zaskoczenia".

GaleriaEdytuj

Klip wideo Edytuj

Silence Glaive Surprise

Silence Glaive Surprise