FANDOM

SHINING MOON TOKYO

Pretty Guardian Sailor Moon -SHINING MOON TOKYO- (jap. 美少女戦士セーラームーン -SHINING MOON TOKYO-) – restauracja związana z serią Czarodziejka z Księżyca. Restauracja jest zlokalizowana w Azabu-Jūban w Tokio w Japonii, głównej lokacji serii. Została otwarta 15 sierpnia 2019 roku.

Restauracja Edytuj

Restauracja serwuje dania i napoje w stylu Czarodziejki z Księżyca, a także oferuje sprzedaż oryginalnych towarów. Klienci mogą też robić zdjęcia w dedykowanym miejscu (nagrywanie lub fotografowanie podczas pokazu jest zabronione) lub oglądać kostiumy do spektaklu w szklanych gablotach.

Trzy razy dziennie w porze obiadowej odbywa się ekskluzywny pokaz sceniczny. Głos Luny można usłyszeć podczas podania wskazówek dla publiczności, tuż przed rozpoczęciem. Spektakl trwa około czterdziestu minut, jest też obsadzony dwiema aktorkami dla każdej z głównych ról, więc obsada aktorska zmienia się każdego dnia. Został wyprodukowany przez Nelke Planning, tę samą firmę odpowiedzialną za nową serię musicali Sailor Moon, która rozpoczęła się w 2013 roku.

Przedstawienie ma bardzo mało dialogów, podobnie jak w musicalu The Super Live, aby zmniejszyć barierę językową dla zagranicznych turystów. Niektóre wyjaśnienia scen są wyświetlane na ekranie, wypowiadane przez Lunę i z napisami w języku angielskim. Publiczność może filmować bądź fotografować podczas spektaklu tylko podczas wezwania na kurtynę, podczas gdy obsada wykonuje piosenkę „Moonlight Densetsu”.

Obsada Edytuj

Źródło: [1]

Galeria Edytuj

Obsada

Linki zewnętrzneEdytuj