FANDOM

Shine Aqua Illusion
シャイン・アクア・イリュージョン
Shain Akua Iryūjon
Shine Aqua Illusion Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Brak
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 15
Anime: odc. 62
Anime Crystal: odc. 15
PGSM: akt 9
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen
Shine Aqua Illusion (pl. Błyszcząca Wodna Iluzja) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, pierwszego anime, anime Crystal, serialu live action, musicali i gier wideo.

MangaEdytuj

W mandze Czarodziejka z Merkurego użyła tego ataku pierwszy i jedyny raz przeciwko droidom Koan w akcie 15. Wydawał się być skuteczny wobec robotów, ale nie był w stanie zgasić ognistej bariery, w której została uwięziona Czarodziejka z Marsa.

Pierwsze animeEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku 62 anime, kiedy Czarodziejka z Merkurego użyła go przeciwko Droidowi Nipasu. Podczas ataku, krople wody okrążają ją, a ona następnie zbiera je w dłoniach, wysyłając wodę przed siebie w kierunku jej celu. Nie tylko tym atakiem może uszkodzić wroga, ale także zamrozić go w bryle lodu, dając Czarodziejce z Księżyca lub innej Senshi czas do ataku.

Anime CrystalEdytuj

Shine Aqua Illusion animacja Crystal

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Atak ten pojawił się po raz pierwszy w akcie 9 serii live-action, kiedy Czarodziejka z Merkurego użyła go przeciwko Nephrite'owi. Użyła go tylko trzy razy, w tym do ugaszenia pożaru i przeciwko Metaria Endymionowi.

Aby wykonać atak, Czarodziejka z Merkurego krzyżuje ręce przed sobą, następnie podnosi lewą rękę w powietrze, a drugą trzyma z boku. Potem opuszcza lewą rękę i podnosi prawą wypowiadając nazwę ataku. Szybko wyciąga ręce, po czym unosi obie ręce, wskazując jej prawą ręką na jej cel, kiedy wystrzeliwuje atak.

MusicaleEdytuj

Shine Aqua Illusion pojawił się w pierwszym musicalu Sailor Moon – Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, gdzie został użyty przeciwko Zoisite'owi.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon R na Super Famicom, Sailor Moon S na 3DO i Sailor Moon: Another Story. W Another Story był dużą falą wody.

Shine Aqua Illusion (gra)

Atak w grze Sailor Moon R na Super Famicom

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Serial aktorski

Klipy wideoEdytuj