FANDOM

Saturn Planet Power, Make Up
Saturn planet power make up3
プルート・サターン・パワー・メイク・アップ
Satān Puranetto Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Saturn
Przedmiot(y): brak
Pierwsze użycie w:
Grze wideo: Sailor Moon SuperS: Shin Shuyaku Sōdatsusen

Saturn Planet Power, Make Up (pl. Planetarna Potęgo Saturna, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Hotaru Tomoe do przemiany w Sailor Saturn w grach wideo.

Animowana sekwencja transformacji, podczas której Senshi używa tej kwestii, została zrobiona dla gier Sailor Moon SuperS: Shin Shuyaku Sōdatsusen na Playstation oraz Sailor Moon SuperS: Various Emotion na Sega Saturn; obie gry zostały wydane przez Angel Studios. To była jedyna animowana sekwencja transformacji, która kiedykolwiek została zrobiona dla Sailor Saturn, mimo że ta kwestia już wcześniej była używana w innych grach wideo, jak na przykład w Sailor Moon: Another Story.

OpisEdytuj

Przemiana jest bardzo krótka, a zmiana ubrania wojowniczki nie została nigdy pokazana. Na czarnym tle pojawia się planetarny symbol Saturna. Hotaru podnosi rękę do góry i wypowiada zaklęcie Saturn Planet Power, Make Up. Jej paznokcie zmieniają kolor na biały (bardzo podobne do Moon Prism Power, Make Up). Pojawia się białe światło, a następnie strój sailor fuku. Sailor Saturn robi pełny obrót i przybiera pozę, na tle pojawia się znak Saturna.

Saturnplanetpower

GaleriaEdytuj

Klip wideoEdytuj

SAILOR SATURN - SATURN PLANET POWER, MAKE UP! (SONY PLAYSTATION)