FANDOM

Saturn Crystal Power, Make Up
サターン・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Satān Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Saturn
Przedmiot(y): Kryształ Saturna
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 45
Sera Myu: Amour Eternal

Saturn Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Saturna, Przemień Mnie) – kwestia użyta przez Hotaru Tomoe w mandze. Transformacja była używana przez Hotaru w łuku fabularnym Yume.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Hotaru po raz pierwszy przemieniła się w Super Sailor Saturn[1] za pomocą tej kwestii w akcie 45, używając Kryształu Saturna.

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Hotaru użyła zwrotu Saturn Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Hotaru przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Saturn.[2]

W łuku fabularnym Stars nigdy nie pokazano przemiany Hotaru w jej formę "Eternal", ale można założyć, że kwestia transformacji również brzmi Saturn Crystal Power, Make Up, tak jak na przykładzie Guardian Senshi.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze tylko Sailor Moon i Sailor Chibi Moon były tytułowane jako "Super Sailor Moon" i "Super Sailor Chibi Moon".
  2. W mandze tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".