FANDOM

Sailor Tin Nyanko
Tinnyanko manga
Seiyū: Ikue Ōtani
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 53 (jako Nyanko Suzu)
akt 54
Anime: odc. 188
Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Zawód/zajęcie: Sailor Animamates
agentka telewizji Ginga TV (tylko anime)
Aliasy: Nyanko Suzu
Powiązania: Sailor Galaxia;
Sailor Lead Crow, Sailor Aluminum Siren (głównie anime)
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: Mau humanoid

Sailor Tin Nyanko (jap. セーラー・ティン・にゃんこ Sērā Tin Nyanko pl. Cynowa Kotka) – czwarta z pięciu[1] Sailor Animamates.

W animeEdytuj

Na Ziemi ukrywała się pod pseudonimem "Nyanko Suzu". Jest mniej więcej tego samego wzrostu co Sailor Moon. Ma żółte oczy. Jej czarne warkoczyki są związane jedną gumką. Na obroży i stroju ma mnóstwo żółtych dzwoneczków; ozdoby na głowie to również dzwoneczki. Na obu nadgarstkach nosi Galaktyczne Bransolety Sailor Galaxii. Po śmierci Sailor Aluminium Siren musiała współpracować z Sailor Lead Crow, ale z zazdrości wrzuciła ją do czarnej dziury. Sailor Moon udało się podczas walki zdjąć jedną z bransolet Tin Nyanko. Od tego czasu Tin Nyanko miała podwójną osobowość: część niej nadal była poddana Galaxii, a druga część nie chciała walczyć z Sailor Senshi. Ostatecznie i tak została uśmiercona przez Galaxię.

W mandzeEdytuj

W mandze, podobnie jak w anime, przybiera imię "Nyanko Suzu". Podaje się za uczennicę z wymiany w Miejskim Liceum Jūban, by potajemnie szpiegować Usagi. Luna, Artemis i Sailor Starlights wyczuli jednak, że jest kosmitką.

Okazało się, że Luna, Artemis i Tin Nyanko pochodzą z tej samej planety – Mau, co później potwierdza Kō Yaten. Suzu stwierdziła, że koty zdradziły Sailor Mau poprzez dołączenie do Sailor Moon, i to je obwiniła za śmierć strażniczki. Diana wróciła z przyszłości, gdy wyczuła zagrożenie. Nyanko jednak udało się zranić koty na tyle, że z ich czół zniknęły księżycowe znaki i straciły zdolność mówienia. Animamate została wypędzona przez Sailor Star Fighter.

Galaxia zabija ją za niewykonanie misji.

W musicalach Edytuj

Sailor Moon Sailor Stars Edytuj

W tym musicalu oraz wersji kaiteiban Sailor Tin Nyanko była jedną z wielu sługusów Galaxii wysłanych na Ziemię, aby zwabić i zniszczyć wojowniczki. Będąc w przebraniu wystąpiła na szkolnym festynie Miejskiego Liceum Jūban, wraz z innymi Sailor Animamates. W jej rolę wcieliła się Tomomi Seo.

Eien Densetsu Edytuj

W tym musicalu w jej rolę wcieliła się Toni Hosokawa.

Le Mouvement Final Edytuj

W tym musicalu w jej rolę wcieliła się Miyu Hashigaki.

MoceEdytuj

AtakiEdytuj

Przedmioty Edytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze – pięciu, a w anime – czterech.
Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed