FANDOM

Sailor Theta
Theta
Pierwsze wystąpienie: Sailor Moon Sailor Stars
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Aliasy: Shadow Bug
Powiązania: Sailor Phi, Sailor Chi, Sailor Galaxia
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid

Sailor Theta (jap. セーラーΘ Sērā Shīta) – postać pojawiająca się jedynie w musicalach, w których pełniła rolę dodatkowej członkini Galaktyki Cieni. Pojawiła się w kilku produkcjach: Sailor Moon Sailor Stars, jego wersji poprawionej, Eien Densetsu i jej wersji poprawionej, gdzie w jej rolę wcieliła się Ado Endō, a także w Shin Densetsu Kourin, gdzie w jej rolę wcieliła się Azusa Katagiri.

Sailor Theta, wraz z Sailor Chi i Sailor Phi, była częścią oddziału Galaxii: nie do odróżnienia, rzadko miała mówione kwestie i była podporządkowana wyższym rangą członkom Galaktyki Cieni.

W musicalu Sailor Stars Sailor Theta używała aliasu "Shadow Bug" podczas pracy pod dowództwem MC Fly'a. Jednak w Sailor Stars (Kaiteiban) była nazywana po prostu Sailor Theta. Również w wersji poprawionej Sailor Theta (wraz z Phi i Chi) przebrała się jako wspierająca tancerka, podczas występów Three Lights na Ziemi.

W Eien Densetsu Sailor Theta przebrała się jako uczennicę Miejskiego Liceum Jūban. Miała wspólny atak z Sailor Phi i Sailor Chi Galactica Cry. Po tym jak została pokonana przez Królową Beryl w walce, Sailor Theta, Phi i Chi zostały zniszczone przez Galaxię za niepowodzenie.

CiekawostkiEdytuj

  • Theta jest ósmą literą alfabetu greckiego.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed