FANDOM

Sailor Sommelier
セーラーソムリエ
Sērā Somurie
SailorSommelier
Przynależność: Galaktyka Cieni
Gatunek: Phage
Płeć: Mężczyzna
Pan(i): Sailor Aluminum Siren
Formy: Jun Godai
Śmierć: Atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss (Eternal Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: odc. 184 (anime)
Seiyū: Kōji Tsujitani

Sailor SommelierPhage powstały z ciała Juna Godaia. Pojawia się w odcinku 184.

HistoriaEdytuj

Sailor Sommelier powstał, kiedy Sailor Aluminum Siren wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Juna Godaia, wierząc, że jest on posiadaczem prawdziwego Gwiezdnego Ziarna, lecz okazało się ono słabe i zmieniło kolor na czarny. Przybywają Sailor Uranus i Sailor Neptune, a Jun zamienia się w Phage'a, natomiast Sailor Animamates uciekają. Sailor Sommelier atakuje Senshi winem. Sailor Neptune używa ataku Deep Submerge, ale zostaje on zablokowany przez potwora. Gdy Phage ma zamiar zaatakować związaną Minako, zjawia się Sailor Moon i używa pizzy jako ataku Moon Tiara Action. Przybywają także Sailor Mars, Sailor Mercury i Sailor Jupiter, a zaraz po nich Sailor Starlights. Sailor Star Maker próbuje użyć Star Gentle Uterus, ale Inner Senshi nie pozwalają jej, gdyż zniszczyłoby to mieszkanie Usagi. Sailor Moon oczyszcza Phage'a za pomocą Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

WyglądEdytuj

Twarz Sailor Sommeliera jest zielona, jest on ubrany w smoking, w ręku ma butelkę z winem, a głowie metalowy czepek.

Bronie i atakiEdytuj

Sailor Sommelier2

Atak Sailor Sommeliera

Bronią Sailor Sommeliera jest wino z butelki, którą trzyma. Za pomocą tejże butelki potrafi także zablokować ataki przeciwnika. Phage potrafi ponadto wydłużać swoją szyję tak, aby głową dosięgnąć wroga.

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed