FANDOM

Sailor Quartet

Od lewej: Sailor Vesta, Pallas, Ceres i Juno

Sailor Quartet – cztery Senshi występujące tylko w mandze i niektórych musicalach. Nazywane są też czasem przez fanów Asteroid Senshi.

Są wojowniczkami 4 asteroid:

SkładEdytuj

W pierwszym anime nigdy nie pojawiają się jako Sailor Senshi, choć pojawiają się jako Kwartet Amazonek.

HistoriaEdytuj

MangaEdytuj

Cztery wojowniczki, pogrążone w głębokim śnie, oczekiwały aby stać się przyszłymi obrończyniami Sailor Chibi Moon, analogicznie do czterech obrończyń Księżniczki Serenity i do czterech generałów Księcia Endymiona.

Jednakże Królowa Nehellenia obudziła je przedwcześnie i zmusiła, by pracowały dla niej. Po jej klęsce wojowniczki powróciły do swoich prawdziwych form i do swojego długiego snu.

W piątej części mangi, towarzyszą one Sailor Chibi Moon z przyszłości, by pomóc w jej walce z Sailor Galaxią.

MusicaleEdytuj

Kwartet ukazuje się w kilku ze scenicznych musicali, ze znacznie różnym tłem.

Utworzone przez Profesora Tomoe były znane jako "Sammael Quartet". Są przedstawione jako młode dziewczyny w wieku zbliżonym do Chibiusy.

Utworzone z Gwiezdnego Ziarna Chibiusy i połączone z nią, mogą się przemienić w Sailor Quartet.

PrzypisyEdytuj

  1. Kiedy powstała manga Ceres była uznawana za asteroidę. Dzisiaj przyjmuje się ją za planeta karłowatą taką jak Pluton.
Sailor Senshi: Sailor Quartet