FANDOM

Sailor Planet Attack
セーラー・テレポート・アタック
Sērā Puranetto Atakku
Sailor Planet Attack2
Wykonany przez: Solar System Senshi
Przedmiot(y): Moonlight Stick (tylko PGSM)
Brak (reszta serii)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 10
Anime: odc. 82
Anime Crystal: odc. 10
PGSM: akt specjalny
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Sailor Planet Attack – atak grupowy używany przez kilka Sailor Senshi w mandze, obu anime, serialu live-action, musicalach i grach wideo. Atak ma podobne działanie do Sailor Planet Power. W pierwszym anime za każdym razem był wykonywany przez pięć Inner Senshi razem z Sailor Moon, natomiast w drugim anime i mandze, był wykonywany bez Sailor Moon.

MangaEdytuj

W mandze atak został użyty po raz pierwszy przez cztery Guardian Senshi, aby zabić Kunzite'a w akcie 10. Ponownie został użyty w akcie 13, w nieudanej próbie zniszczenia Królowej Metarii.

Pierwsze animeEdytuj

W anime wszystkie pięć Inner Senshi wykonywało razem ten atak. Po raz pierwszy wojowniczki użyły go w odcinku 82 w celu zabicia droid Ryuax. Kolejny raz został użyty w odcinku 102 przeciwko Kaolinite, a później w odcinku 165 przeciwko Królowej Nehellenii.

Atak ten został również użyty w Sailor Moon R: The Movie w celu zniszczenia Campanuli, jednej z Kwiatowych Youm.

Przebieg

Czarodziejki chwytają się za ręce. Mówią zaklęcie, a stworzony przez nie krąg emituje energię, wystrzelając kule świetlne w kierunku wroga. Kule zmieniają się w kokardy, tworzące gwiazdę.

Sailorplanet

Anime CrystalEdytuj

W Sailor Moon Crystal atak został użyty po raz pierwszy w odcinku 10 przez cztery Guardian Senshi przeciw Shitennō, aby przywrócić im wspomnienia. Ponownie został użyty w odcinku 13, w nieudanej próbie zniszczenia Królowej Metarii.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu live-action atak ten wykonały cztery Inner Senshi (Sailor Mars była nieobecna w czasie jego użycia). Wojowniczki użyły go do zniszczenia Królowej Mio.

Sailorplanetpgsm

MusicaleEdytuj

Sailor Planet Attack pojawił się w wielu bitwach ostatecznych w musicalach. Po raz pierwszy użyły go wojowniczki w Usagi - Ai no Senshi e no Michi. Miał on także wersję ulepszoną: Sailor Planet Super Attack.

Gry wideoEdytuj

W grze Sailor Moon: Another Story atak pojawił się jako jeden z ataków formacji. W przeciwieństwie do innych ataków z tej grupy, nie jest przypisany specjalnej formacji i może zostać wybrany przez dowolną postać w grupie; jednakże może być wykonany tylko przez pięć Inner Senshi.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal
Pretty Guardian Sailor Moon
Sailor Planet Attack

Sailor Planet Attack

Atak z serialu aktorskiego