FANDOM

Sailor Moon S (Super Famicon) Cover

Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen (jap. 美少女戦士セーラームーン S・場外乱闘!?主役争奪戦, pl. Czarodziejka z Księżyca S: Bitwa na zewnątrz!? Rywalizacja o wiodącą rolę) – gra wideo na konsolę Super Famicom wydana 16 grudnia 1994 roku w Japonii przez Angel (Bandai).

RozgrywkaEdytuj

Rozgrywka gry była podobna do tej z serii gier Street Fighter. Dwie wojowniczki walczą ze sobą za pomocą zarówno podstawowych ataków fizycznych, jak i specjalnych ataków magicznych. Każda Senshi ma swój własny zestaw ataków, z których niektóre zostały wymyślone specjalnie dla tej gry. Wszystkie Solar System Senshi, za wyjątkiem Sailor Saturn, są grywalnymi postaciami. Techniki ataków wykonywane były za pomocą kombinacji przycisków. Walkę wygrywała ta wojowniczka, która zadała więcej obrażeń przeciwniczce.

Tryby Edytuj

Istnieją cztery tryby: ćwiczenie, turniej, kontra i tryb historii. W każdym trybie podstawowa rozgrywka jest taka sama. W kontrze i trybie historii gracz może dostosować umiejętności wybranej Senshi poprzez rozdzielenie punktów między sześć punktów zdolności.

EtapyEdytuj

Gra podzielona jest na 10 różnych etapów, w tym jeden ukryty. Każdy miał inne tło, które jednak nie miało wpływu na rozgrywkę.

Ataki Edytuj

Sailor Moon Edytuj

Sailor Mercury Edytuj

Sailor Mars Edytuj

Sailor Jupiter Edytuj

Sailor Venus Edytuj

Sailor Uranus Edytuj

  • World Shaking
  • Diving Gaia Crash
  • Grand Remover Kick (グランド・リムーバ・キック, Gurando Rimūba Kikku)
  • Strong Window Break (ストロング・ウィンド・ブレイク, Sutorongu Windo Bureiku)
  • Destructive Carnival
  • Dash (ダッシュ, Dasshu)
  • Back Skip (jap. バック・スキップ, Bakku Sukippu)

Sailor Neptune Edytuj

Sailor Pluto Edytuj

  • Dead Scream
  • Strict Sweep
  • Rod Lock Knee Machine Gun (jap. ロッド・ロック・ニー・マシン・ガン, Roddo Rokku Nī Mashin Gan)
  • Dimension Dance

Sailor Chibi Moon Edytuj

Linki zewnętrzneEdytuj