Sailor Moon Arcade Art

Plakat gry

Sailor Moongra wideo na automaty do gier wyprodukowana przez Gazelle, wydana 22 marca 1995 roku w Japonii przez Banpresto oraz w Europie przez Sega. Sama Naoko Takeuchi nadzorowała grę, a głosy dla bohaterek Sailor Senshi zostały dostarczone przez aktorki, które pracowały nad anime. Gra występuje w dwóch wersjach: 95/03/22 (wersja japońska) i 95/03/22B (wersja europejska).

RozgrywkaEdytuj

W tej grze side-scrolling z gatunku beat 'em up, jeden lub dwóch graczy wciela się w rolę wojowniczki Inner Senshi. Celem jest pokonanie wszystkich przeciwników, zarówno zwykłych jak i bossów. Czasami Senshi może zdobyć przedmioty porzucone przez wrogów, które dają im dodatkowe punkty i przywracają życie. Kryształy mogą być również zbierane (do 5 na gracza), aby umożliwić wykonanie specjalnych ataków każdej z Senshi, które mogą poważnie uszkodzić lub ewentualnie pokonać wszystkich przeciwników. W najtrudniejszych momentach pojawiał się także Tuxedo Mask rzucający różę (bonus, który może być zebrany).

WrogowieEdytuj

Niektóre Youmy pojawiły się w grze jako zwykli wrogowie.

Bossowie

EtapyEdytuj

  • Azabu-Juuban – wojowniczki walczą na ulicach, na końcu poziomu trzeba stoczyć walkę z Castor i Pollux]].
  • Osa-P – wojowniczki znów walczą na ulicach. W tle pojawia się Fruits Parlor Crown. Kiedy docierają do jubilera Osa-P, znajdują Naru duszoną przez Morgę. Po tym etapie pojawia się scenka, w której Królowa Beryl rozmawia z Jadeite'em w jej sali tronowej.
  • Tokyo Tower – wojowniczki walczą w bocznych uliczkach i spotykają bossa Kyurene, walka przenosi się do Tokyo Tower.
  • Crystal Seminar – wojowniczki walczą w holu seminarium, trafiają również do piwnicy, gdzie ratują uczniów. Potem trafiają do klasy, gdzie muszą walczyć z bossem Garoben, który uwięził Umino.
  • Port – tutaj oprócz demonów wojowniczki muszą walczyć również z opętanymi ludźmi, na końcu poziomu trzeba walczyć z końcowym bossem – Zoisite'em. Gdy jego stan zdrowia był w połowie wyczerpany, uciekał, a etap się kończył.
  • Posiadłość Nephrite'a – wojowniczki idą przez las i docierają do domu, w którym Nephrite miał swoją bazę, na końcu trzeba walczyć z dwoma Kyurene.
  • Salon Gier CrownAn Ohara trzymała swojego kota Rhett Butler, kiedy zjawił się Zoisite i zmienił o w demona Bakene. Wojowniczki gonią go przez Salon Gier Crown i supermarket aż na ulicę, po pokonaniu demona zmienia się on z powrotem w kota.
  • Punkt D – wojowniczki walczą na biegunie północnym, w połowie pojawiają się Zoisite i Kunzite, na końcu trzeba walczyć z Królową Beryl.

Ataki Edytuj

Sailor Moon Edytuj

Sailor Mercury Edytuj

Sailor Mars Edytuj

Sailor Jupiter Edytuj

Sailor Venus Edytuj

Linki zewnętrzneEdytuj