FANDOM

Sailor Kakyū
SailorKakyuu
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 57
Informacje
Przynależność: Kinmoku
Miejsce zamieszkania: planeta Kinmoku
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi, księżniczka
Aliasy: Księżniczka Kakyū
Powiązania: Sailor Starlights
Dane osobowe
Data urodzenia: 2 października
Wiek: 20
Wzrost: 175 cm
Płeć: kobieta
Gatunek: Kinmoku humanoid

Sailor Kakyū (jap. セーラー火球 Sērā Kakyū) – bohaterka mangi Czarodziejka z Księżyca stworzonej przez Naoko Takeuchi. Była strażniczką planety Kinmoku, a także formą Senshi Księżniczki Kakyū.

BiografiaEdytuj

Po pokonaniu Sailor Heavy Metal Papillon, Czarodziejka z Księżyca, Księżniczka Kakyū, Sailor Chibi Chibi, Sailor Chibi Moon oraz Sailor Quartet natknęły się na Kryształ Ogrodu i jego kopie, które były uprawiane przez Sailor Phi i Sailor Chi. Natychmiast obie Gwiezdne Ogrodniczki zaatakowały całą grupę i próbowały schować ich Kryształy Czarodziejek w swoim ogrodzie. Widząc, jak jej przyjaciółki Sailor Starlights wcześniej zginęły i fakt, że została zaatakowana po raz kolejny, Księżniczka Kakyū ogłosiła swój zamiar walki jako Senshi i przemieniła się w Sailor Kakyū.

Kakyū zażądała zwrotu Kryształów Gwiezdnych Czarodziejek, a następnie zaatakowała, osłabiając Sailor Phi wystarczająco, aby Czarodziejka z Księżyca mogła ją zabić. Jednak Sailor Chi zaatakowała Kakyū od tyłu, dźgając ją w plecy swoją różdżką. Kakyū zmarła w ramionach Czarodziejki z Księżyca, a w swoich ostatnich słowach wyraziła swoją nadzieję, że życie byłoby lepsze po pokonaniu Sailor Galaxii, a ona sama odrodzi się wraz ze swoimi przyjaciółmi. Jej Sailor Crystal następnie został odebrany przez Sailor Galaxię.

MoceEdytuj

Posiada kilka nowych mocy. Mogły jej wyrosnąć skrzydła (wydaje się, że wszystkie Księżniczki mają taką możliwość) i w ten sposób zaprowadziła Sailor Moon i przyjaciół do bazy operacyjnej Galaktyki Cieni.

PrzemianyEdytuj

AtakiEdytuj

GaleriaEdytuj