FANDOM

Sailor Juno
Sailor Juno Manga
Aktorzy/aktorki: Hitomi Tomashino, Niki Ajima (musicale)
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 49
Sera Myu: Kessen / Transylvania no Mori (Kaiteiban) - Saikyou no Kataki Dark Cain no Nazo
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo, Kryształowe Tokio
Miejsce zamieszkania: Kryształowe Tokio, Juno
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Aliasy: JunJun
Powiązania: Sailor Chibi Moon
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid
Krewni: Sailor Vesta, Sailor Ceres, Sailor Pallas (siostry)

Sailor Juno (jap. セーラージュノー Sērā Junō) – jedna z Sailor Quartet, które pojawiły się wyłącznie w mandze i musicalach. Jej inną postacią była JunJun z Kwartetu Amazonek.

MangaEdytuj

Po tym jak Amazonki zostały zamknięte przez Zirconię w swoich Kamieniach, Czarodziejka z Saturna przyniosła je Nowej Królowej Serenity i poprosiła ją, aby użyła na nich swojej mocy. Kiedy Nowa Królowa Serenity zrobiła tak, jak ją poproszono, pojawiły się przed nią Sailor Quartet i ujawniły, że spały w Amazonii aż do chwili, gdy wybudziła je przedwcześnie Królowa Nehellenia i zmusiła do przejścia na stronę Martwego Księżyca. Dodały również, że powrócą do roli Senshi, gdy Sailor Chibi Moon będzie potrzebowała ich jako strażniczek. Cztery wojowniczki podziękowały Królowej i powróciły do snu, czekając na XXX wiek.

W łuku fabularnym mangi Stars Sailor Quartet pojawiły się jako strażniczki Sailor Chibi Moon i pomagały jej w walce.

MusicaleEdytuj

Niki Ajima - Sailor Juno

Sailor Juno pojawiła się w dwóch różnych musicalach: Kessen / Transylvania no Mori (Kaiteiban) - Saikyou no Kataki Dark Cain no Nazo oraz w części Super Musical Revue Show musicalu Last Dracul Saishuu Shou - Chou Wakusei Death Vulcan no Fuuin. W jej rolę wcieliły się Hitomi Tomashino i Niki Ajima, choć tylko Niki wystąpiła w stroju wojowniczki.

KostiumEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Sailor fuku/Sailor Juno.

MoceEdytuj

Ataki w mandzeEdytuj

Ataki w musicalachEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

Nazwa asteroidy będącej opiekunką Sailor Juno, Juno, pochodzi od imienia rzymskiej bogini – Junony, małżonki Jowisza. Zakresem swych możliwości i obowiązków przypominała Herę.

Zobacz takżeEdytuj