FANDOM

Sailor Gekisha
セーラーゲキシャ
Sērā Gekisha
SailorGekisha
Przynależność: Galaktyka Cieni
Gatunek: Phage
Płeć: Kobieta
Pan: Sailor Iron Mouse
Śmierć: Atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: odc. 175 (anime)
Seiyū: Chiharu Kataishi

Sailor GekishaPhage powstała z ciała fotografki, Saki Itabashi. Pojawia się w odcinku 175.

HistoriaEdytuj

Sailor Gekisha powstała, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Saki Itabashi. Gdy ziarno zmieniło kolor na czarny, Saki zamieniła się w Phage. Widząca całą scenę Minako zmieniła się w Sailor Venus. Po chwili przybyła Sailor Moon. Po krótkiej wymianie zdań Sailor Iron Mouse tradycyjnie uciekła. Sailor Venus nie chciała walczyć z Saki, więc Phage, wykorzystując chwilę jej słabości, zraniła wojowniczkę atakiem Shutter Chance. Po chwili przybyły Starlights i Sailor Star Healer zaatakowała Phage za pomocą Star Sensitive Inferno. Wtedy Sailor Moon użyła Starlight Honeymoon Therapy Kiss, aby uleczyć Sailor Gekisha.

WyglądEdytuj

Sailor Gekisha swoim wyglądem przypomina żabę a w jej kostiumie najbardziej charakterystyczny jest kapelusz podobny do żabiej głowy i biały marynarski kołnierz. Na prawej ręce ma ogromny obiektyw o dużej mocy, który służy jej do przeprowadzania ataków.

AtakiEdytuj

SailorGekisha2

Atak Sailor Gekishy

Sailor Gekisha używa ataku Shutter Chance, podczas którego strzela promieniem światła ze swojego obiektywu, znajdującego się na jej nadgarstku.

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed