Sailor GekishaPhage powstała z ciała fotografki, Saki Itabashi. Pojawia się w odcinku 175.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sailor Gekisha powstała, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Saki Itabashi. Gdy ziarno zmieniło kolor na czarny, Saki zamieniła się w Phage. Widząca całą scenę Minako zmieniła się w Sailor Venus. Po chwili przybyła Sailor Moon. Po krótkiej wymianie zdań Sailor Iron Mouse tradycyjnie uciekła. Sailor Venus nie chciała walczyć z Saki, więc Phage, wykorzystując chwilę jej słabości, zraniła wojowniczkę atakiem Shutter Chance. Po chwili przybyły Starlights i Sailor Star Healer zaatakowała Phage za pomocą Star Sensitive Inferno. Wtedy Sailor Moon użyła Starlight Honeymoon Therapy Kiss, aby uleczyć Sailor Gekishę.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Sailor Gekisha swoim wyglądem przypomina żabę a w jej kostiumie najbardziej charakterystyczny jest kapelusz podobny do żabiej głowy i biały marynarski kołnierz. Na prawej ręce ma ogromny obiektyw o dużej mocy, który służy jej do przeprowadzania ataków.

Ataki[edytuj | edytuj kod]

Atak Sailor Gekishy

Sailor Gekisha używa ataku Shutter Chance, podczas którego strzela promieniem światła ze swojego obiektywu, znajdującego się na jej nadgarstku.

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed.png