FANDOM

Sailor Ceres
Sailor Ceres Manga
Aktorzy/aktorki: Shiori Eguchi, Risa Honma (musicale)
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 49
Sera Myu: Kessen / Transylvania no Mori (Kaiteiban) - Saikyou no Kataki Dark Cain no Nazo
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo, Kryształowe Tokio
Miejsce zamieszkania: Kryształowe Tokio, Ceres
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Aliasy: CereCere
Powiązania: Sailor Chibi Moon
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid
Krewni: Sailor Juno, Sailor Pallas, Sailor Vesta (siostry)

Sailor Ceres (jap. セーラーセレス Sērā Seresu) – jedna z Sailor Quartet, które pojawiły się wyłącznie w mandze i musicalach. Jej inną postacią była CereCere z Kwartetu Amazonek.

MangaEdytuj

Po tym jak Amazonki zostały zamknięte przez Zirconię w swoich Kamieniach, Czarodziejka z Saturna przyniosła je Nowej Królowej Serenity i poprosiła ją, aby użyła na nich swojej mocy. Kiedy Nowa Królowa Serenity zrobiła tak, jak ją poproszono, pojawiły się przed nią Sailor Quartet i ujawniły, że spały w Amazonii aż do chwili, gdy wybudziła je przedwcześnie Królowa Nehellenia i zmusiła do przejścia na stronę Martwego Księżyca. Dodały również, że powrócą do roli Senshi, gdy Sailor Chibi Moon będzie potrzebowała ich jako strażniczek. Cztery wojowniczki podziękowały Królowej i powróciły do snu, czekając na XXX wiek.

W łuku fabularnym mangi Stars Sailor Quartet pojawiły się jako strażniczki Sailor Chibi Moon i pomagały jej w walce.

MusicaleEdytuj

Risa Honma - Sailor Ceres

Sailor Ceres pojawiła się w dwóch różnych musicalach: Kessen / Transylvania no Mori (Kaiteiban) - Saikyou no Kataki Dark Cain no Nazo oraz w części Super Musical Revue Show musicalu Last Dracul Saishuu Shou - Chou Wakusei Death Vulcan no Fuuin. W jej rolę wcieliły się Shiori Eguchi i Risa Honma, choć tylko Risa wystąpiła w stroju wojowniczki.

KostiumEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Sailor fuku/Sailor Ceres.

MoceEdytuj

Ataki w mandzeEdytuj

Ataki w musicalachEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

Nazwa asteroidy[1] będącej opiekunką Sailor Ceres, Ceres, pochodzi od greckiej bogini wegetacji i urodzajów – Ceres (nazywanej też Cererą), która była utożsamiana z grecką Demeter. Była jedną z najstarszych oryginalnych rzymskich bogiń.

CiekawostkiEdytuj

  • Sailor Ceres zazwyczaj przedstawiała się jako pierwsza i miała najwięcej dialogów, co sprawiło, że wielu fanów spekulowało, że była liderką Sailor Quartet.

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze Ceres była największą asteroidą pasu asteroid.

Zobacz takżeEdytuj