FANDOM

Sailor Buri
セーラーブリ
Sērā Buri
SailorBuri
Przynależność: Galaktyka Cieni
Gatunek: Phage
Płeć: Kobieta
Pan: Sailor Iron Mouse
Śmierć: Atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: odc. 173 (anime)
Seiyū: Miki Itō

Sailor BuriPhage powstała z ciała aktorki Alice Itsuki. To pierwsza Phage, z jakim walczyła Sailor Moon. Pojawia się w odcinku 173.

HistoriaEdytuj

Sailor Buri powstała, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Alice Itsuki, wierząc, że aktorka jest posiadaczką prawdziwego Gwiezdnego Ziarna. Gdy okazało się ono słabe i zmieniło kolor na czarny, Alice zamieniła się w Phage. Zawiedziona Sailor Iron Mouse szybko uciekła z pola walki. Sailor Moon nie chciała zabić Alice, w związku z czym nie potrafiła z nią walczyć. Gdy do akcji wkroczyły Starlights i próbowały unicestwić Sailor Buri, Sailor Moon nie chciała im na to pozwolić i używając ataku Starlight Honeymoon Therapy Kiss uleczyła Alice i sprowadziła ją znów do ludzkiej postaci.

WyglądEdytuj

Kostium Sailor Buri posiada żółty rybi ogon, kaptur o kształcie przypominającym głowę ryby i biustonosz wyglądający jak dwie całujące się ryby. Jej twarz jest pokryta grubą warstwą makijażu.

Bronie i atakiEdytuj

SailorBuri2

Atak Sailor Buri

Bronią Sailor Buri jest mikrofon, którego powierzchnia jest pokryta metalowymi kolcami. Kabel od mikrofonu był wystarczająca długi, by bez problemu dosięgnąć przeciwnika.

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed