FANDOM

Sailor Astarte
Sailor Astarte
Aktorzy/aktorki: Aya Hosoda
Pierwsze wystąpienie w:
Sera Myu: Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo
Miejsce zamieszkania: Romani Castle, Transylwania; Tokio
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Formy: Shiva Shingetsu Astarte, Astarte, Dark Cain
Powiązania: Lilith of Darkness, Sailor Moon
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek

Sailor Astarte (jap. セーラーアスタルテ Sērā Asutarute) – postać pojawiająca się jedynie w musicalach: Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi i jego wersji kaiteiban. Jej prawdziwą tożsamością jest Shiva Shingetsu Astarte.

BiografiaEdytuj

Sailor Astarte była także alternatywną formą bogini Astarte. Była pod kontrolą Lilith of Darkness, która planowała użyć ją do przebudzenia Dark Caina w jej ciele, który od czasu do czasu przejmował nad nią kontrolę.

Mimo, że kapłanka miała nad nią kontrolę, okazała się być Sailor Senshi pod koniec pierwszej części musicalu. Była na tyle silna, że prawie sama zabiła Barona Gilles de Rais, a on z pewnością umarłby, gdyby nie uciekł w ostatniej chwili. W miarę rozwoju fabuły jednak moc Astarte słabła, aż ona nie była już w stanie utrzymać swojej transformacji, czy jej oryginalnej postaci, która w coraz większym stopniu była kontrolowana przez Dark Caina. Ostatecznie straciła duszę dla Lilith i stała Dark Cainem raz na zawsze. Sailor Moon, która wierzyła w nią do końca, nie była w stanie jej uratować, nawet gdy Lilith została pokonana. Sailor Astarte nigdy nie pojawiła się po tym w musicalach, choć była o niej mowa na krótko w Last Dracul Saishuu Shou - Chou Wakusei Death Vulcan no Fuuin.

Jej ostateczny wpływ na fabułę przed i po musicalu Transylvania no Mori był bardzo niewielki. Jej rola była bardzo ograniczona, a jej całkowity czas na ekranie to około osiem minut. W rezultacie niewiele jest o niej wiadome. Najwyraźniej żyła przez długi czas, ale nic obok niewielu informacji, które zostały podane w musicalach, może być potwierdzone.

MoceEdytuj

Kwestie transformacjiEdytuj

Jedyny raz, w którym Shiva Shingetsu Astarte przemieniała się w wojowniczkę, zdołała jedynie wypowiedzieć słowa „Moon Astar-” zanim padła nieprzytomna pod kontrolą Death Vulcan. Jej dokładna kwestia transformacji jest nieznana.

Ataki i moceEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Astarte“ jest imieniem fenickiej bogini, będącej odpowiednikiem babilońskiej Isztar i greckiej Afrodyty. Była boginią wojny, płodności i miłości, powiązana była z planetą Wenus i Księżycem.
Sailor Senshi: Inne Sailor Senshi
Bow&Crisis

Inner SenshiOuter SenshiSailor QuartetKinmoku SenshiSenshi z Galaktyki CieniParallel Inner

Inne Sailor Senshi Układu Słonecznego:
Sailor Chibi Chibi Moon (Chibi Chibi) • Sailor CosmosSailor V / Princess Sailor VenusPrincess Sailor Moon
Sailor LunaDark MercurySailor Astarte (Shiva Shingetsu Astarte)
Senshi z Galaktyki Cieni:
Sailor GalaxiaSailor Chaos
Sailor Iron MouseSailor Aluminum SirenSailor Lead CrowSailor Tin NyankoSailor Heavy Metal PapillonSailor Pewter FoxSailor Titanium KerokkoSailor ChiSailor PhiSailor LetheSailor MnemosyneSailor ThetaSailor Buttress
Senshi zabite przez Galaktykę Cieni:
Sailor ChūSailor MermaidSailor CoronisSailor MauSailor Cocoon