FANDOM

Sailor Aluminum Siren
Aluminumsiren manga
Pierwsze wystąpienie: akt 51 (manga)
odc. 179 (anime)
Seiyū: Kikuko Inoue
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Zawód/zajęcie: Sailor Animamates
łowczyni talentów telewizji Ginga TV (tylko anime)
Aliasy: Reiko Aya (tylko anime)
Half Bird (tylko musicale)
Powiązania: Sailor Galaxia;
Sailor Lead Crow (głównie anime)
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: Mermaid humanoid
Krewni: matka (wspomniana tylko w anime)

Sailor Aluminum Siren (jap. セーラー・アルーミナム・セイレーン Sērā Arūminamu Seirēn) – druga z pięciu[1] Sailor Animamates.

Pod względem charakteru przypomina Usagi. Wiecznie uśmiechnięta, uwielbia jeść i żartować. Często doprowadza to Sailor Lead Crow do szału, lecz tak naprawdę Syrena i Wrona to dwie najlepsze przyjaciółki. O jej rodzinie wiadomo tylko tyle, że ma matkę (zostało to powiedziane w odcinku 184). Kontroluje lód. Jej hobby to ballady.

W animeEdytuj

W anime Aluminum Siren i jej partnerka Sailor Lead Crow, pracowały pod przykrywką bycia łowczyniami talentów stacji Ginga TV. Używając pseudonimu "Reiko Aya", pracą Siren było wyszukiwanie potencjalnych Gwiezdnych Ziaren i wydobywanie ich z ciała właściciela.

Temperament Siren był jednak zupełnie przeciwny do rodzaju jej pracy. Była uprzejma, trochę roztrzepana, a jej emocjonalne, beztroskie cechy czasami denerwowały Sailor Lead Crow. Siren nawet wręczyła swoją wizytówkę Sailor Moon na pierwszym ich spotkaniu, jako część swojego powitania. Ona również dużo je, co jest jej sposobem radzenia sobie z całym stresem, który wywiera na niej jej praca. Niemniej Lead Crow i Aluminum Siren przyjaźnią się, łączą je przyjazne i pełne szacunku relacje.

Temperament Siren nie przysłużył się jej w odniesieniu jakiegokolwiek sukcesu w znalezieniu prawdziwych Gwiezdnych Ziaren, ani nie zadowalał jej pracodawczyni. Po pewnym czasie Sailor Galaxia, sfrustrowana porażkami swojej podwładnej, w końcu pozbyła się Siren, pomimo błagań Sailor Lead Crow. Jak na ironię jej śmierć była szkodą Galaxii, gdyż Siren udało się poznać sekret tożsamości Sailor Starlights, Sailor Moon (o której tożsamości dowiedziała się najwcześniej) oraz Guardian Senshi; na tych informacjach skorzystałaby Galaxia. Skorzystała na nich w ograniczony sposób jedynie Lead Crow.

W mandzeEdytuj

Sailor Aluminum Siren pojawiła się na krótko w mandze, w akcie 51, szpiegując wojowniczki podczas koncertu Three Lights. Następnego dnia pojawiła się w Miejskim Liceum Jūban, żeby zaatakować Czarodziejkę z Księżyca. Ostatecznie udało jej się uwięzić Czarodziejkę z Merkurego i Czarodziejkę z Jowisza za pomocą swoich włosów i wydobyć ich Sailor Crystals. Po tym jednak Sailor Starlights przemieniły się, a Sailor Star Healer i Sailor Star Maker zniszczyły ją.

Jak się później okazało, zabiła Sailor Mermaid – planetarną wojowniczkę swojej rodzinnej planety Mermaid, aby zdobyć jej Gwiezdne Ziarno, a tym samym przychylność Sailor Galaxii i stać się Sailor Senshi.

W musicalachEdytuj

Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final Edytuj

W tym musicalu, podobnie jak inne Sailor Animamates, pozowała jako członkini Dancing Animamates – międzynarodowej grupy tanecznej. Jej pseudonimem był „Half Bird”. Mówiła o sobie „kusząca wokalistka” (jap. 誘惑のボコリスト yūwaku no vocalist), co prawdopodobnie odnosi się do umiejętności mitologicznych syren, które kusiły marynarzy swoim pięknym śpiewem. Była grana przez Anri Ōnuki.

Le Mouvement Final Edytuj

W tym musicalu w jej rolę wcieliła się Yuka Kobayashi.

MoceEdytuj

AtakEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze – pięciu, a w anime – czterech.
Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed