FANDOM

Sabão Spray
シャボン・スプレー
Shabon Supurē
Shabonsprey4
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Brak
Pierwsze użycie w:
Anime: odc. 8
Sera Myu: Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi

Sabão Spray (pl. Mydlana Mgiełka) – pierwszy atak Czarodziejki z Merkurego z pierwszego anime. Pojawił się również w musicalach i grach wideo.

Ulepszone wersje zaklęcia to Sabão Spray Freezing i Double Sabão Spray Freezing.

Pierwsze anime Edytuj

Pierwotnie był to atak defensywny, który tworzył dużą chmurę baniek, które były wykorzystane w celu zmniejszenia ogólnej widoczności w terenie. Obniża również temperaturę otoczenia.

W odcinku 45 Czarodziejka z Merkurego użyła Sabão Spray, aby zapewnić sobie ograniczoną ochronę przed intensywnym ciepłem i płomieniami.

Przebieg

Sailor Mercury wyciąga ręce przed siebie, tworzy się na nich kula. Czarodziejka obraca się i krzyżuje ręce. Strzepuje kulę która zamienia się we mgłę.

Musicale Edytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi.

Gry wideo Edytuj

Sabão Spray był również jednym z ataków używanych przez Czarodziejkę z Merkurego w grze wideo Sailor Moon: Another Story. Zmniejszał siłę ataku wroga.

Ponadto atak pojawił się również w Sailor Moon na Super Famicom, grze arcade Sailor Moon i Sailor Moon S na 3DO.

CiekawostkiEdytuj

  • Sabão jest portugalskim słowem znaczącym mydło.
  • Atak ten jest zazwyczaj błędne odczytywany jako Shabon Spray ze względu na wymowę Sailor Mercury w anime w języku japońskim.
  • Chociaż Sailor Mercury nigdy nie stosowała tego ataku z nazwy w mandze, pierwszej transformacji Ami w akcie 2 w oryginalnej wersji mangi towarzyszył nienazwany atak, który stworzył chmurę mgły w tym samym celu i o tym samym wyglądzie. Podobny atak pojawił się także w kolejnym akcie. W przedrukowywanej wersji mangi atak z aktu 3 został nazwany Mercury Aqua Mist.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Shabon Spray (High Quality)

Shabon Spray (High Quality)