FANDOM

Rolling Heart Vibration
ローリング・ハート・バイブレーション
Rōringu Hāto Baiburēshon
Rolling Heart Vibration Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Wenus
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 12
Anime Crystal: odc. 18
PGSM: akt 46
Sera Myu: La Reconquista

Rolling Heart Vibration (pl. Wibracje Dudniących Serc) – atak Czarodziejki z Wenus używany przez nią w mandze, anime Sailor Moon Crystal, serialu live-action, grach wideo i musicalach.

MangaEdytuj

W mandze Czarodziejka z Księżyca Czarodziejka z Wenus wzywa swoją planetę Wenus i zdobywa zdolność wykonania ataku Rolling Heart Vibration. Po raz pierwszy użyła go, aby obronić Czarodziejkę z Księżyca przed Tuxedo Mask będącym pod kontrolą Królestwa Ciemności. Dla porównania do serii PGSM, Venus w mandze użyła tego ataku dość wcześnie.

Anime CrystalEdytuj

W anime Sailor Moon Crystal Czarodziejka z Wenus użyła tego ataku po raz pierwszy w odcinku 18 przeciw duchom Berthier, Petz i Koan. Atak okazał się nieskuteczny.

Rolling Heart Vibration Crystal

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Rolling Heart Vibration był po raz pierwszy użyty przez Czarodziejkę w akcie 46 serii live-action, po tym jak ostatecznie przebudziła się jako Senshi. Przeprowadzając atak formowała swoimi dłońmi serce i zatoczyła nimi okrąg, a następnie wyrzuciła ręce w górę wysyłając przed siebie falę wielokolorowych serc.

Rolling Heart Vibration PGSM

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu La Reconquista, gdzie Czarodziejka użyła go przeciw Lemurom. W musicalu Petite Étrangère Czarodziejka użyła go do pokonania Rubeusa.

Gry wideoEdytuj

Atak Venus Love and Beauty Shock pojawił się w kilku grach wideo, w tym m.in. w grze arcade Sailor Moon, Sailor Moon R na Super Famicom oraz Sailor Moon S na 3DO.

Rolling Heart Vibration (gra)

Atak w grze Sailor Moon R na Super Famicom

GaleriaEdytuj

Klipy wideoEdytuj

Sailor Venus Crystal Rolling Heart Vibration

Atak z anime Crystal

Rolling Heart Vibration

Rolling Heart Vibration

Atak z serialu aktorskiego