FANDOM

Rikōkeidar
リコウケイダー
Rikōkeidā
Rikoukeidar
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan(i): Zoisite
Formy: Reika Nishimura
Śmierć: Atak Moon Healing Escalation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 29 (anime)
Seiyū: Rica Fukami

Rikōkeidaryouma, jeden z Siedmiu Wielkich Demonów, która pojawiła się w 29 odcinku pierwszego sezonu anime. Odrodziła się na Ziemi jako Reika Nishimura. Została uwolniona po tym, jak Zoisite wyciągnął niebieski Kryształ z jej ciała.

Za czasów Srebrnego Milenium Rikōkeidar służyła Królowej Metarii. Jako jedna z Siedmiu Wielkich Demonów był jedną z najpotężniejszych potworów Królestwa Ciemności. Brała udział w ataku Metarii na Księżyc, ale zginęła wraz z resztą Królestwa, kiedy Królowa Serenity użyła Srebrnego Kryształu przeciwko ich armii. Rikōkeidar nie zniknęła całkowicie – Srebrny Kryształ zneutralizował złą moc, zapieczętowując jej moc w kawałki kryształów znanych jako Tęczowe Kryształy. Dusze Siedmiu Wielkich Demonów zostały wysłane do przeszłości, by mogły odrodzić się jako ludzie.

Rikōkeidar atakowała rzucając fiolki, które eksplodowały uwalniając szybko rosnące protisty, które pokrywały jej cel. Ona również posiadała kolby, które może schwycić, a następnie odbić ataki, jak zrobiła z atakiem Sailor Jupiter Supreme Thunder.

CiekawostkiEdytuj

  • Rikōkei (jap. 理工系) znaczy „nauka i technika”.
Wrogowie: Królestwo Ciemności