Rainbow Moon Heart Ache
レインボー・ムーン・ハート・エイク / 虹色月心激
Reinbō Mūn Hāto Eiku / Nijiiro Getsushin Geki
Rainbow Moon Heart Ache Crystal
Wykonany przez: Super Sailor Moon
Przedmiot(y): Spiral Heart Moon Rod
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 33
Anime: odc. 112
Anime Crystal: odc. 34
Sera Myu: Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku

Rainbow Moon Heart Ache (pl. Pragnienie Serca Tęczowego Księżyca) – atak Super Czarodziejki z Księżyca z mangi, obu anime, musicali i gier wideo. Atak ten jest ulepszoną wersją ataku Moon Spiral Heart Attack. Był wykonywany podobnie, ale był od niego potężniejszy, a Czarodziejka mogła używać go jedynie w formie "Super". Aby go wykonać używała Spiral Heart Moon Rod.

W mandze i anime Crystal Sailor Moon i Sailor Chibi Moon wykonywały wspólnie potężniejszą wersję tego ataku, Rainbow Double Moon Heart Ache, używając połączonych mocy Spiral Heart Moon Rod i Pink Moon Stick.

MangaEdytuj

Pierwsze animeEdytuj

Przebieg

Na początku pojawia się Święty Graal. Później widzimy berło pojawiające się najpierw na tle nieba, a później na tle z motylami. Super Sailor Moon chwyta je i podnosi do góry. Klejnot w środku zaczyna świecić. Czarodziejka obraca berłem i robi kilka obrotów. Wojowniczka stoi na nogach i wykrzykuje słowa Rainbow Moon Heart Ache i bierze zamach. Super Sailor Moon, znajdująca się na tle motyli, robi ponownie kilka obrotów. Z berła wydobywa się światło. Wojowniczka zatrzymuje się, podnosi berło do góry i celuje w wroga. Z berła wydobywa się sznur serc, który uderza wroga, co powoduje pojawienie się tęczy i serca oraz przemiana w przedmiot. Pokonane daimony wołały "Love-lovely!".

Rainbow Moon Heart Ache 90s

Anime CrystalEdytuj

Rainbow Moon Heart Ache Crystal

MusicaleEdytuj

Atak ten pojawił się między innymi w musicalach Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku i Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth (Kaiteiban).

Gry wideoEdytuj

Rainbow Moon Heart Ache pojawił się w Sailor Moon S na 3DO i Sailor Moon: Another Story.

Rainbow Moon Heart Ache AS

Atak w grze Another Story

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa kanji tego ataku oznacza "wzburzenie księżycowego serca w kolorze tęczy".
  • W albumie Sailor Moon SuperS The Movie Nakayoshi Anime Album atak ten został nazwany Rainbow Moon Heart-Quake (jap. レインボー・ムーン・ハートクエイク Reinbō Mūn Hātokueiku).

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Rainbow Moon Heart Ache (High Quality)

Rainbow Moon Heart Ache (High Quality)

Atak w pierwszym anime

1080p Super Sailor Moon Attack Rainbow Moon Heartache Crystal S3

1080p Super Sailor Moon Attack Rainbow Moon Heartache Crystal S3

Atak w anime Crystal