FANDOM

Przeczucie końca świata? Pojawienie się nowych tajemniczych wojowniczek
Logo ep90
地球崩壊の予感?謎の新戦士出現
Chikyū hōkai no yokan? Nazo no shin senshi shutsugen
Sezon: Sailor Moon S
Reżyseria: Junichi Satō
Scenariusz: Sukehiro Tomita
Reżyser animacji: Masahiro Andō
Premiera: 19 marca 1994
Potwór: Mikuji
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Postanowienie Usagi i dziewczyn! Preludium nowej walki
Następny: Narodziny Berła Miłości! Nowa przemiana Usagi

Przeczucie końca świata? Pojawienie się nowych tajemniczych wojowniczek (jap. 地球崩壊の予感?謎の新戦士出現 Chikyū hōkai no yokan? Nazo no shin senshi shutsugen) – 1 (90) odcinek trzeciej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 19 marca 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Dziewczęta są w świątyni Hikawa, gdzie uczą się do egzaminów. Rei ma wizję – widzi zbliżającą się ciszę, która ma zniszczyć świat. Nie chce powiedzieć przyjaciółkom o tym, co ujrzała.

Poznajemy nowego wroga wojowniczek – widzimy go, gdy tworzy daimona. Opowiada swojej współpracownicy, Kaolinite, o tym, jak walczy daimon: wybiera osobę z czystym sercem i odbiera mu je. Pojawia się wątek Świętego Graala, który spełnia wszystkie życzenia swojego właściciela. Graal pojawi się, gdy trzy talizmany, znajdujące się w czystych sercach, zostaną zebrane razem. Szalony naukowiec chce zdobyć Graala, by zawładnąć światem.

Usagi poznaje wyniki egzaminu z angielskiego, otrzymała 5 na 100 punktów. Wracając do domu, zderza się z Rei i stwierdza, że jej przyjaciółka nie zachowuje się tak, jak zwykle. Dziewczęta rozmawiają o planach na przyszłość, Rei poucza też Usagi, że powinna bardzie przykładać się do nauki ze względu na Mamoru.

Kaolinite umieszcza daimona w drzewie na terenie świątyni Hikawa. Tymczasem Usagi nadal przejmuje się złym wynikiem testu. Spotyka Mamoru, który dowiedziawszy się o ocenie dziewczyny, proponuje, że na czas nauki zrezygnują z randek. Usagi jest załamana.

Okazuje się, że pierwszą ofiarą daimona jest Rei. Daimon Mikuji próbuje odebrać jej Kryształ Czystego Serca. W tym momencie zjawia się Usagi i reszta wojowniczek, lecz nowy wróg jest silniejszy niż poprzednie i dziewczęta mają problemy z jego pokonaniem. Sytuację ratuje Tuxedo Mask. W momencie, gdy wszystko wydaje się być przesądzone, Mikuji okazuje się silniejszy niż Sailor Moon i wytrąca jej berło z ręki. Unieruchamia ją i zabiera jej broszkę. Daimon wykorzystuje chwilę nieuwagi i atakuje Tuxedo Mask, który pada na ziemię związany. Mikuji odbiera Rei Kryształ Czystego Serca. Nieoczekiwanie daimona atakują nieznane wojowniczki – wróg ginie, a Rei odzyskuje serce. Po ucieczce nowych czarodziejek, wszyscy rozmawiają o nowym wrogu i zastanawiają się, kim są tajemnicze wojowniczki.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Nowa walka.