FANDOM

Przebudzenie Saturn! Zgromadzenie się dziesięciu wojowniczek
168.avi snapshot 01.42 -2010.03.10 10.01.09-
サターンの目覚め! S10戦士集結
Satān no mezame! Sērā jū senshi shūketsu
Sezon: Sailor Moon Sailor Stars
Reżyseria: Harume Kosaka
Scenariusz: Genki Yoshimura
Reżyser animacji: Shigetaka Kiyoyama
Premiera: 23 marca 1996
Potwór: Mirror Paredri
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Kwiaty koszmaru rozsiane! Powrót królowej ciemności
Następny: Klątwa zwierciadła zła! Mamoru uwięziony w koszmarze

Przebudzenie Saturn! Zgromadzenie się dziesięciu wojowniczek (jap. サターンの目覚め! S10戦士集結 Satān no mezame! Sērā jū senshi shūketsu) – 2 (168) odcinek piątej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 23 marca 1996 roku.

Opis odcinka Edytuj

Odcinek zaczyna się w parku. Usagi i Mamoru są na randce. Usagi chce, by Mamoru ją przytulił, jednak chłopak nie reaguje. Nagle Mamoru coś wpadło do oka. Usagi spostrzegła w nim dziwny blask. To odłamek lustra, który wpadł do oka chłopaka, jest powodem jego cierpień. Mamoru wytrąca z rąk Usagi balon, który odlatuje. Następnego dnia zaniepokojona Usagi opowiada Inner Senshi o niepokojącym zachowaniu Mamoru. Dodaje też, co chłopak zrobił.

Tymczasem w domu Setsuny. W odwiedziny do kobiety przyjechały Haruka i Michiru. Outer Senshi rozmawiają o nagłej przemianie Hotaru. Chcą się dowiedzieć, co jest przyczyną tej metamorfozy i szybkiego dorastania dziewczynki. Hotaru goni motyla i po chwili znika z oczu dziewcząt. Szukają jej wszędzie, aż w końcu odnajdują małą w salonie. Jednak zamiast salonu ukazuje się kosmos. To Hotaru ukazuje przyszłość. Dziewczynka widzi Biały Księżyc, który zostaje pokonany przez wroga. Dziecko opada z sił i wypowiada "Księżniczka Białego Księżyca".

W nocy Hotaru nagle się budzi. Zauważa kilkunastoletnią dziewczynkę, która wygląda jak ona. To duch Sailor Saturn. Czarodziejka z Saturna przywraca Hotaru wspomnienia o miłości ojca, przyjaźni Chibiusy, przemianie w Mistress 9 i pokonaniu Pharaoha 90. Pod wpływem tych wspomnień, Hotaru swoją przyjmuje pierwotną formę 13-latki, co zauważają Setsuna, Michiru i Haruka.

Inner Senshi wpadają w tarapaty. W Świątyni Hikawa pojawiają się demony. Podczas walki pojawia się Tuxedo Mask, ale przez kawałek lustra Nehellenii w jego oku, nie udaje się mu rzucić czerwonej róży, przez co wojowniczki zostają złapane. Wolne są tylko Sailor Moon i Sailor Chibi Moon. Z pomocą przychodzą Outer Senshi, wśród których jest Sailor Saturn. Chibiusa cieszy się z powrotu przyjaciółki. Wojowniczki pod wpływem słów Sailor Saturn postanawiają połączyć swoje moce, tym samym zmieniając Super Sailor Moon w nową formę - Eternal Sailor Moon. Pokonuje ona wszystkie Mirror Paredri swoim Berłem Wieczności, które powstało z jej poprzedniej broni.

W swoim domu Mamoru patrzy się w lustro, nie wiedząc, że jest pod władzą Nehellenii. Kobieta pojawia się w lustrzanym odbiciu.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka to Nowe zagrożenie.