FANDOM

Ponowna superprzemiana! Moc Pegaza
Logo ep129
スーパー変身再び! ペガサスの力
Sūpā henshin futatabi! Pegasasu no pawā
Sezon: Sailor Moon SuperS
Reżyseria: Noriyo Sasaki
Scenariusz: Megumi Sugihara
Reżyser animacji: Mari Tominaga
Premiera: 11 marca 1995
Potwór: Kyokubadanko
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Spotkanie z przeznaczeniem! Noc, kiedy Pegaz tańczy
Następny: Chronić marzenia mamy! Nowy atak obu Czarodziejek z Księżyca

Ponowna superprzemiana! Moc Pegaza (jap. スーパー変身再び! ペガサスの力 Sūpā henshin futatabi! Pegasasu no pawā) – 2 (129) odcinek czwartej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 11 marca 1995 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Cyrk Martwego Księżyca. Zjawy naśmiewają się z porażki Tygrysiego Oka, jednak kpiny zostają przerwane nadejściem starej wiedźmy Zirconii. Ponownie wzywa ona przed swoje oblicze Amazońskie Trio i każe im ponownie wyruszyć na poszukiwania pegaza. Trio przenosi się z powrotem do baru, gdzie spokojnie pijąc drinka, zastanawia się nad kolejną ofiarą ataku. Tym razem wybór pada na dziewczynę MotokiegoReikę.

Tymczasem dziewczęta szukają jakiegokolwiek śladu pegaza w miejscu, gdzie ostatnio stoczyły walkę. Jednak nie znajdują niczego, a Chibiusa, pamiętając o obietnicy, którą złożyła, milczy jak zaklęta. W pewnym momencie słyszy w pobliżu rżenie konia. Myśląc, że być może pegaz jest w pobliżu, biegnie to sprawdzić. I wtedy okazuje się, że jest to Reika. Wróciła właśnie z Afryki i teraz oddaje się swojej największej pasji – jeździectwu konnemu. Wszystkie dziewczyny udają się razem do kawiarni na herbatę. I tu dowiadują się, że Reika ma problem. Dostała bowiem propozycję pracy na uniwersytecie w Europie, co jest równoznaczne z 10-letnią rozłąką z chłopakiem. Ponadto Motoki zdaje się od niej oddalać, przez co dziewczyna obawia się, że już jej nie kocha. Usagi i Minako, poruszone jej opowieścią, postanawiają we dwie wyciągnąć od Motokiego prawdę. Szybko realizują swój plan. Pierwsza fala przesłuchań nie przynosi jednak skutku i Motoki zdenerwowany odchodzi. Wtedy do dziewcząt podchodzi Unazuki i wychodzi na jaw, że Usagi też ma problem (nie widziała się z Mamoru przez cały jeden wieczór i nie wie, co robił jej ukochany).

Tymczasem Chibiusa spędza czas z Reiką. Odkrywa w sobie miłość do koni i pomaga dziewczynie karmić jej wierzchowca. Przy okazji pyta ją, czy wie, skąd może pochodzić pegaz, a Reika wyjaśnia jej, że prawdopodobnie z krainy snów...

Nadchodzi wieczór. Usagi opracowuje z Minako kolejny plan działania i dowiaduje się przy okazji, co robił Mamoru. Tymczasem Chibiusa wypytuje Lunę, co ona sądzi o związku Motokiego i Reiki. I w tej kwestii okazuje się być o wiele dojrzalsza od Usagi.

Następnego dnia Reice ponownie nie wychodzi trening i wtedy pojawia się Tygrysie Oko. Próbuje oczarować dziewczynę czułymi słówkami. Sytuację obserwuje z ukrycia zaciekawiona Chibiusa. Po jakimś czasie widzi, jak mężczyzna ujawnia swoją prawdziwą tożsamość i atakuje dziewczynę. Dziewczynka przemienia się i sama postanawia stanąć do walki. Tygrysie Oko wzywa jednak lemura i wykorzystując moment, w którym czarodziejka jest poddawana "treningowi", sprawdza marzenia Reiki. Gdy okazuje się, że nie ma w nich pegaza, chce pozbyć się obu dziewczyn. Wówczas z odsieczą przybywają pozostałe czarodziejki. Choć jedyną rzeczą, jaką udaje im się osiągnąć, to nabieranie sprawności (ich poprzednie ataki na niewiele się zdały:), to po kilku okrążeniach Sailor Chibi Moon ponownie wzywa w myślach pegaza, który zjawia się chwilę później. Po ponownym obdarzeniu mocą, Czarodziejka z Księżyca szybko rozprawia się z lemurem, a Tygrysie Oko ucieka.

Po pewnym czasie Motoki ponownie zostaje poddany gradowi pytań. Tym razem jednak ulega i wyjaśnia, dlaczego oddala się od Reiki. Okazuje się, że czyni tak, gdyż nie chce jej przeszkodzić w wyjeździe do Europy i realizacji jej marzeń. Reika oczywiście podsłuchuje to wszystko z ukrycia i już za chwilę nasza para godzi się, a dziewczyna ostatecznie wyjeżdża.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Potęga Pegaza.