FANDOM

Pluto Planet Power, Make Up
Pluto planet power make up4
プルート・プラネット・パワー・メイク・アップ
Purūto Puranetto Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Pluto
Przedmiot(y): Lip Rod (anime)
Brak (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Ukochany Księżniczki Kagui
Anime: odc. 111

Pluto Planet Power, Make Up (pl. Planetarna Potęgo Plutona, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Setsunę Meiō do przemiany w Sailor Pluto w mandze, a także jedyna w anime.

MangaEdytuj

Podczas łuku fabularnego Mugen nigdy nie pokazano przemiany Setsuny w Sailor Pluto, ale użyła tej komendy, aby przemienić się w formę Senshi w historii pobocznej Ukochany Księżniczki Kagui.

W akcie 44 łuku fabularnego Yume, Setsuna wyczuła zły omen, kiedy obserwowała zaćmienie Słońca i wykrzyknęła komendę transformacji, aby dowiedzieć się, czy ktoś napadł na Ziemię, ale odkryła, że nie może się przemienić.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Setsunę w serii Super i pierwszym odcinku serii Sailor Stars.

Przebieg

Na czarnym tle pojawia się symbol Plutona i ląduje na gwieździe różdżki Lip Rod. Setsuna chwyta różdżkę i wykrzykuje słowa Pluto Planet Power, Make Up. Następnie rozbłyskują kule różdżki i pojawia się fioletowy promień świetlny. Setsuna rysuje różdżką dookoła siebie okrąg przywołując spiralę srebrzystej energii, która została wyrzucona ku górze, a następnie skierowała się w dół prosto na Setsunę. Następnie pojawia się Granatowe Berło oraz Czarodziejka z Plutona w pełnym stroju sailor fuku trzymająca berło. Jej szminka pojawia się po odfrunięciu iskierek z jej ust. Na koniec Czarodziejka z Plutona przybiera swoją końcową pozę.

Pluto planet power animacja

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Pluto Planet Power! Make Up (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime