FANDOM

Pluto Crystal Power, Make Up
プルート・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Purūto Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Pluto
Przedmiot(y): Kryształ Plutona
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 45
Sera Myu: Amour Eternal

Pluto Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Plutona, Przemień Mnie) – druga kwestia użyta przez Setsunę Meiō w mandze. Transformacja była używana przez Setsunę w łuku fabularnym Yume.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Setsuna po raz pierwszy przemieniła się w Super Sailor Pluto za pomocą tej kwestii w akcie 45, używając Kryształu Plutona.

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Setsuna użyła zwrotu Pluto Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Setsuna przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Pluto.[1]

W łuku fabularnym Stars nigdy nie pokazano przemiany Setsuny w jej formę "Eternal", ale można założyć, że kwestia transformacji również brzmi Pluto Crystal Power, Make Up, tak jak na przykładzie Guardian Senshi.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku 167 pierwszego anime, dzięki mocy Hotaru pozostałe Outer Senshi przemieniły się w swoje formy "Super", jednak nie wypowiadały wtedy żadnych kwestii transformacji.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Mimo że w mandze wszystkie dziesięć wojowniczek uzyskało formę "Eternal", tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".