Pink Sugar Heart Attack (pol. Atak Różowych Cukrowych Serc) – atak Sailor Chibi Moon, który pojawił się w obu anime, mandze, musicalach i grach wideo.

Był to pierwszy atak Sailor Chibi Moon, wykonywała go przy pomocy Pink Moon Stick. Po wypowiedzeniu nazwy ataku z Pink Moon Stick wydobywał się strumień małych różowych serc.

Pierwsze anime[edytuj | edytuj kod]

W anime atak był zawodny, czasem wymagał więcej niż jedną próbę, by zadziałać, i był stosunkowo słaby w porównaniu z atakami innych Sailor Senshi. Jednak w odcinku 121 atak wydawał się wystarczająco silny, aby zabić niektóre z roślin Tellu. Jego zasięg był dość ograniczony: po kilku metrach impulsy energii traciły moc i spadały na ziemię. Kiedy był wykonywany prawidłowo, mógł być stosowany raczej do osłabienia wrogów niż zniszczenia.

Pink Sugar Heart Attack 90s.gif

Manga[edytuj | edytuj kod]

W mandze jednak atak ten był dosyć potężny o porównywalnej mocy do innych ataków wojowniczek.

Anime Crystal[edytuj | edytuj kod]

Pink Sugar Heart Attack Crystal.gif

Musicale[edytuj | edytuj kod]

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Usagi - Ai no Senshi e no Michi, ale został przerwany. Sailor Chibi Moon zdołała go wykonać w musicalu Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku. Wydawał się być równie słaby, jak w pierwszym anime.

Gry wideo[edytuj | edytuj kod]

Pink Sugar Heart Attack pojawił się w grach Sailor Moon S na 3DO, Sailor Moon: Another Story oraz w Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Pink Sugar Heart Attack (gra).gif

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W odcinku 157 pierwszego anime Sailor Chibi Moon użyła Kryształowego Carillonu do wykonania podobnego ataku przeciw VesVes, ale nie został on nazwany.
  • Nazwa tego ataku w anime z lat 90 w wersji lektorskiej to "Księżycowe perełki, różowe cukierki".

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Pierwsze anime

Klipy wideo[edytuj | edytuj kod]

Pink_Sugar_Heart_Attack_(High_Quality)

Pink Sugar Heart Attack (High Quality)

Atak w pierwszym anime

Bishoujo_Senshi_Sailor_Moon_Crystal_Season_III_-_Pink_Sugar_Heart_Attack_(Chibi_Moon)

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Pink Sugar Heart Attack (Chibi Moon)

Atak w anime Crystal