FANDOM

Piórkowe spinki
羽根ピン
Hane Pin
Polska nazwa: Piórkowe spinki
Używany przez: Sailor Moon, Sailor Chibi Moon
Cel użycia: Ozdoba; rzucanie w przeciwników (tylko manga)
Zwrot: Moon Feather Attack (tylko gry wideo)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 1 (Sailor Moon)
akt 25 (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 111 (Sailor Moon i Sailor Chibi Moon)
Anime Crystal: odc. 1 (Sailor Moon)
odc. 25 (Sailor Chibi Moon)
PGSM: akt 1 (Sailor Moon)

Piórkowe spinki (ang. Feather Clips) przypominające wyglądem trzy „piórka” noszone są na głowie przez Sailor Moon i Sailor Chibi Moon.

Największe zastosowanie spinki miały w ataku Moon Feather Attack, który pojawił się tylko w grach wideo.

Pierwsze animeEdytuj

Spinki SM anime
Spinki SCM anime

Spinki Sailor Moon i Sailor Chibi Moon pełnią tylko funkcje zdobnicze. Pojawiają się, gdy dzięki mocy Świętego Graala Sailor Moon przemienia się w Super Sailor Moon. Mają je aż do poziomu "Eternal", a Chibiusa "Super". Pierwszy raz pojawiły się w odcinku 111.

Anime CrystalEdytuj

W nowszej adaptacji mangi, Sailor Moon Crystal, Sailor Moon nosi spinki we wszystkich swoich formach.

MangaEdytuj

Barrettes (manga)
Spinki SM manga
Spinki SCM manga

W mandze, oprócz bycia ozdobą, Sailor Moon użyła ich w akcie 2 do przybicia do ściany kartki, którymi atakowała nią opętana nauczycielka Ami. Czasami rzucała spinkami we wrogów lub w przedmioty lecące w jej kierunku. Nosi je przez cały czas. Pierwszy raz pojawiły się w akcie 1.

Spinki Sailor Chibi Moon pełnią tylko funkcje zdobnicze. Podobnie jak Sailor Moon, Chibi Moon nosi je przez cały czas. Pierwszy raz pojawiły się w akcie 25.

Na głowie spinki nosi również Sailor Cosmos, ale nie jest znane ich zastosowanie.

PGSMEdytuj

Spinkipgsm

W PGSM pełnią tylko funkcje zdobnicze. Gdy Sailor Moon zmienia się w Princess Sailor Moon, spinki znikają. Pierwszy raz pojawiły się w akcie 1.

CiekawostkiEdytuj

  • W mandze Sailor Moon używała tych spinek do walki.
  • We wczesnych projektach Naoko Takeuchi, spinki były przyczepione do tiary Sailor Moon.
  • W odcinku 111 pierwszego anime, kiedy Sailor Moon pierwszy raz użyła Świętego Graala do przemiany w Super Sailor Moon, Sailor Chibi Moon otrzymała swoje własne spinki w kształcie piórek.