FANDOM

Ojciec Ami – postać epizodyczna z serii Czarodziejka z Księżyca. Jest artystą-malarzem, z którym pani Mizuno rozwiodła się na kilka lat przed rozpoczęciem serii. Jego imię nie jest znane. Jest tajemniczą postacią, w mandze nawet został pokazany w kapeluszu i okularach, przez co nie można było zobaczyć jego twarzy.

Pierwsze animeEdytuj

W pierwszym anime ojciec Ami został tylko wspomniany w odcinku 151, kiedy wysłał Ami obraz góry.

MangaEdytuj

Ojciec Ami jest podróżującym malarzem, który często wysyła córce obrazy zamiast listów. Odgrywa niewielką rolę w życiu Ami, która ma wobec niego mieszane uczucia – kocha go, ponieważ jest jej ojcem, i nienawidzi za zostawienie jej matki. Jego postać pojawiła się tylko raz w mandze, w akcie 40, w iluzji nasłanej na nią przez Rybie Oko. Dziewczynie ukazały się wtedy halucynacje, że ojciec powiedział jej, że zostawił ją i jej mamę, gdyż nie mógł znieść przebywania w obecności swojej własnej córki.

Anime CrystalEdytuj

W anime Crystal pojawił się w retrospekcji wspomnień Ami w odcinku 16. Był artystą malarstwa w stylu japońskim. Dziewczyna wspomniała, że kiedy była mała, jej ojciec nauczył ją gry w szachy oraz pływania, ponieważ uważał, że te dwie umiejętności są idealne do skupienia się oraz racjonalnego myślenia. Jest członkiem Klubu Zdrowia, do którego od czasu do czasu uczęszcza jego córka.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu live-action ojciec Ami został tylko wspomniany przez mamę Ami w akcie 34. Również w tej wersji rozstał się z żoną, jednak nie był często wspominany przez Ami, nie był też obecny w życiu swojej byłej żony i córki.

Gry wideoEdytuj

Ojciecamigra

W grze wideo Sailor Moon: Another Story, pojawił się razem z byłą żoną w iluzji nasłanej na Sailor Mercury przez Nabu. W tej iluzji Ami była już lekarką i przyszli ją odwiedzić rodzice, którzy chcieli spotkać się z nią i jej mężem.

GaleriaEdytuj