FANDOM

Nowa transformacja! Moc Usagi rośnie
Logo ep51
新しき変身! うさぎパワーアップ
Atarashiki henshin! Usagi pawā appu
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Kunihiko Ikuhara
Scenariusz: Shigeru Yanagawa
Reżyser animacji: Hisashi Kagawa
Premiera: 17 kwietnia 1993
Potwór: Reci
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Usagi w niebezpieczeństwie! Diadem nie działa
Następny: Przedszkole na celowniku! Wielka akcja Wenus

Nowa transformacja! Moc Usagi rośnie (jap. 新しき変身! うさぎパワーアップ Atarashiki henshin! Usagi pawā appu) – 5 (51) odcinek drugiej serii anime, w którym pojawia się Crystal Star. Jego premiera odbyła się w Japonii 17 kwietnia 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Odcinek rozpoczyna się w kryjówce Obcych. An mówi, że nadchodzi Święto Kwiatów – obchodzone co roku przez Ziemian. Dodaje, że to świetna okazja na zebranie energii. Ail potwierdza jej sugestię.

Wojowniczki, Naru, Natsumi i panna Haruna Sakurada udają się na piknik z okazji święta. Usagi mówi do panny Haruny, że pewnie trudno było jej przekonać dyrektora, by mogli przyjechać. Przychodzą do Umino, który całą noc przeleżał dla Naru na tym miejscu, by mogła ona z resztą tu urządzić piknik.

Naru zamyka śpiwór, w którym leży Umino, gdy słyszy, że to było poświęcenie tylko dla niej. Wszyscy jedzą lunch. Usagi omija wszystkie dziewczęta i po kolei zbiera ich lunch. Rei mówi, że te jedzenie jest lepsze, niż te zrobione przez Usagi. Zezłoszczona dziewczyna zawija w kanapkę ostrą potrawę, którą podstępem podaje Rei. Dziewczyna zaczyna mówić, że potrawa jest powyżej trzech ogni. Umino nadal mówi, że to właśnie dla Naru przesiedział całą noc! Naru, na pocieszenie, daje mu swój lunch. Umino mówi, że to najlepszy lunch w jego życiu. Tymczasem Ail podziwia urodę Usagi. An informuje go, że nadszedł czas na zebranie energii. Wypuszczają na wolność cardiana Reci. Umino i Naru padają jego pierwszymi ofiarami. Haruna ich znajduje, po czym atakuje ją potwór.

Gdy Usagi wychodzi od lekarza, Luna jej mówi, że do życia został powołany nowy cardian. Wkrótce dziewczęta zostają schwytane, po czym Usagi wypowiada słowa transformacji. Niestety, Moon Tiara nie działa na cardiana, gdyż jej moc przestała działać. W końcu potwór swoją mocą niszczy broszkę Sailor Moon, która powraca do postaci Usagi.

Tajemnicza moc chce zabrać dziewczynę, jednak mimo próśb Usagi, Luna chce jej pomóc i wpada za nią.

Usagi się budzi. Leci w dół z Luną. Słyszy głos, który mówi, że nie stanie się Wojowniczką póki życzenie o normalnym życiu nadal będzie aktywne. Usagi rozumie, że Luna była dla niej taka wyrozumiała, a przez nią miała same kłopoty. Pojawia się Królowa Serenity, która wita córkę. Jednocześnie przenosi Usagi do Księżycowego Królestwa. Daje jej nową broszkę ze Srebrnym Kryształem, jednak ostrzega, że kryształ nie posiada dawnej mocy i że musi go obudzić. Każe córce wypowiadać słowa Moon Crystal Power, Make Up, by się zmienić.

Demon umieszcza dziewczęta w drzewie, jednak pojawia się Usagi. Ratuje rannego w walce Artemisa. Królowa Serenity także daje córce nową broń, Cutie Moon Rod, którą pokonuje ona potwora.

Rycerz Księżycowej Poświaty jest dumny z Usagi, która dziękuje Królowej Serenity, unoszącej się na Poświacie Księżyca. Między Rei a Usagi dochodzi do kłótni, gdyż Luna mówi, że Usagi sobie poradziła.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Święto kwiatów.