FANDOM

Noc przeznaczenia! Zmartwienia wojowniczek
170.avi snapshot 02.44 -2010.03.10 10.02.12-
運命の一夜! セーラー戦士の苦難
Unmei no ichiya! Sērā Senshi no kunan
Sezon: Sailor Moon Sailor Stars
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Ryōta Yamaguchi
Reżyser animacji: Masahiro Ando
Premiera: 20 kwietnia 1996
Potwór: Mirror Paredri
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Klątwa zwierciadła zła! Mamoru uwięziony w koszmarze
Następny: W imię miłości! Niekończąca się walka w świecie zła

Noc przeznaczenia! Zmartwienia wojowniczek (jap. 運命の一夜! セーラー戦士の苦難 Unmei no ichiya! Sērā Senshi no kunan) – 4 (170) odcinek piątej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 20 kwietnia 1996 roku.

Opis odcinka Edytuj

Sailor Moon jest załamana i stara się przedostać przez lustro w domu Mamoru. Nehellenia jednak zabiera chłopaka i znika w otchłani. Nagle Chibi Moon zaczyna dziwnie migotać i traci przytomność.

Następnego dnia dziewczęta przesiadują w Świątyni Hikawa, a Chibiusa leży w łóżku. Setsuna mówi, że Chibiusa choruje, bo bez Mamoru nigdy się nie narodzi. Usagi zaczyna płakać, a jej łza spada na broszkę. Następuje transformacja w Wieczną Czarodziejkę z Księżyca, która unosi się w niebo na swoich skrzydłach i znika w chmurach. Rei próbuje złapać przyjaciółkę za nogę, ale jej się to nie udaje.

Tymczasem Usagi przybywa do królestwa Nehellenii i krzyczy, aby oddała jej Mamoru, ale kobieta znika w ciemnościach.

W tym samym czasie Senshi Układu Słonecznego teleportują się za pomocą Sailor Teleport. Wśród nich jest też Chibi Moon, która uparła się, że też musi z nimi polecieć. Podczas lotu Chibiusie robi się słabo, ale Hotaru wspiera przyjaciółkę. Nagle pojawiają się znikąd odłamki lustra, które rozdzielają wojowniczki.

Sailor Uranus budzi się w ruinach. Podczas eksploracji terenu spotyka Sailor Mercury. Nagle we mgle pojawia się tajemnicza postać. Okazuje się, że to Królowa Nehellenia. Uranus zaczyna walkę, a Mercury za pomocą swojego superkomputera wylicza jak pokonać wroga. Zaczynają atakować księżyc nad Nehellenią i okazuje się, że nie była to królowa, tylko jedna z jej Mirror Paredri. Gdy wydaje się, że wróg został pokonany, nagle znikąd pojawiają się lustra, które wsysają wojowniczki do środka.

Sailor Mars i Sailor Neptune wylądowały razem. Kłócą się ze sobą o to, w którą stronę powinny iść. Nieświadoma niczego Michiru biegnie w nieznanym kierunku. Rei podąża za dziewczyną.

Przemarznięta i przemęczona Usagi wędruje boso w śnieżycy.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka to Wojowniczki w tarapatach.