FANDOM

Neptune Planet Power, Make Up
Neptune Planet Power SMC4
ネプチューン・プラネット・パワー・メイク・アップ
Nepuchūn Puranetto Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Neptune
Przedmiot(y): Lip Rod (anime)
Brak (manga i Crystal)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 30
Anime: odc. 106
Anime Crystal: odc. 31

Neptune Planet Power, Make Up (pl. Planetarna Potęgo Neptuna, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Michiru Kaiō do przemiany w Sailor Neptune w mandze i Sailor Moon Crystal, a także jedyna w anime.

Transformacja w pierwszym anime była używana przez Michiru w serii Super i pierwszym odcinku serii Sailor Stars.

Pierwsze animeEdytuj

Na czarnym tle pojawia się symbol Neptuna i ląduje w gwieździe różdżki Lip Rod. Michiru chwyta różdżkę i wykrzykuje zaklęcie Neptune Planet Power, Make Up. Następnie rozbłyskuje góra różdżki i pojawia się turkusowy promień świetlny. Michiru rysuje różdżką dookoła siebie okrąg przywołując słup wody, który się unosi. Później widzimy ją od tyłu w pełnym stroju sailor fuku. Sailor Neptune zarzuca włosami, a jej szminka pojawia się po odfrunięciu iskierek z jej ust. Na koniec Czarodziejka z Neptuna przybiera swoją końcową pozę.

Neptune planet power animacja

Anime CrystalEdytuj

Przemiana po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 31. Michiru przemieniła się wtedy razem ze swoją partnerką, Haruką.

Przemiana jest bardzo podobna do tej z pierwszego anime, tylko że bez Neptune Lip Rod.

Neptune Planet Power (Crystal)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj

Neptune Planet Power! Make Up! (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Neptune Planet Power,Make Up

Przemiana w anime Crystal