FANDOM

Neptune Crystal Power, Make Up
ネプチューン・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Nepuchūn Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Neptune
Przedmiot(y): Kryształ Neptuna
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 45
Sera Myu: Amour Eternal

Neptune Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Neptuna, Przemień Mnie) – druga kwestia użyta przez Michiru Kaiō w mandze. Transformacja była używana przez Michiru w łuku fabularnym Yume.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Michiru po raz pierwszy przemieniła się w Super Sailor Neptune za pomocą tej kwestii w akcie 45, używając Kryształu Neptuna.

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Michiru użyła zwrotu Neptune Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Michiru przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Neptune.[1]

W łuku fabularnym Stars nigdy nie pokazano przemiany Michiru w jej formę "Eternal", ale można założyć, że kwestia transformacji również brzmi Neptune Crystal Power, Make Up, tak jak na przykładzie Guardian Senshi.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku 167 pierwszego anime, dzięki mocy Hotaru pozostałe Outer Senshi przemieniły się w swoje formy "Super", jednak nie wypowiadały wtedy żadnych kwestii transformacji.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Mimo że w mandze wszystkie dziesięć wojowniczek uzyskało formę "Eternal", tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".