FANDOM

Nefukichi
Nefukichi
Pierwsze wystąpienie: Act 37 (PGSM)
Informacje
Przynależność: Królestwo Ciemności
Miejsce zamieszkania: Tokio
Zawód/zajęcie: pracownik Karaoke Crown
Aliasy: Nephrite
Powiązania: Motoki Furuhata, Ami Mizuno
Dane osobowe
Płeć: mężczyzna
Gatunek: człowiek

Nefukichi (jap. ネフ吉 Nefukichi) – postać pojawiająca się jedynie w serialu Pretty Guardian Sailor Moon, w której była to ludzka forma Nephrite'a. W jego rolę wcielił się Hiroyuki Matsumoto.

W 36 akcie Królowa Beryl zmusiła Nephrite'a, aby dźgnąć się w celu udowodnienia Mamoru, że jej moc nad generałami była absolutna. Choć wyglądało wtedy na to, że umarł, w 37 akcie ponownie pojawił się w Tokio jako człowiek. Stając się człowiekiem uczyniło go tylko bardziej rozzłoszczonym niż był wcześniej, a podczas jednego z jego ataków wściekłości spotkał Motokiego Furuhata.

Motokiemu zrobiło się żal nieznajomego i dał mu pracę w Karaoke Crown, pomimo faktu, że jego napady złości często powodowały więcej szkody niż pożytku. Oświadczając, że imię tego człowieka jest zbyt trudne do wymówienia, Motoki nazywał go „Nefukichi” – połączenie „Nephrite” i „Kamekichi”. Choć „Nefukichi” nie lubił tego imienia, alternatywy (takie jak „Nefurin”), które Motoki zasugerował, były tylko gorsze.

Kiedy spotkał Ami Mizuno w Tokio, Nefukichi rozpoznał ją jako byłą Dark Mercury i wydawał się mieć jakieś uczucia do niej. Pracował, aby znaleźć prezent dla niej, aby odpłacić się za płaszcz, który dla niego zrobiła i za kilka domowych, spalonych ciasteczek – pochłonął je, mimo że smakowały źle.

Wrogowie: Królestwo Ciemności