FANDOM

Naru Ōsaka
Naru Osaka crystal
Pierwsze wystąpienie: vol. 5 (Sailor V)
akt 1 (manga)
odc. 1 (anime)
odc. 1 (Crystal)
akt 1 (PGSM)
Seiyū: Shino Kakinuma
Satomi Satō (Crystal)
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio
Zawód/zajęcie: Uczennica Miejskiego Gimnazjum Jūban
Uczennica Miejskiego Liceum Jūban (tylko manga)
Aliasy: Sailor N (tylko PGSM)
Powiązania: Usagi Tsukino, Gurio Umino
Dane osobowe
Data urodzenia: 1 stycznia
Wiek: 14–16
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek
Grupa krwi: AB
Krewni: Mayumi Ōsaka (matka)
Naruru Ōsaka (młodsza siostra; tylko manga)

Naru Ōsaka (jap. 大阪なる Ōsaka Naru) – najlepsza przyjaciółka Usagi Tsukino z czasów dzieciństwa i koleżanka z klasy.

MangaEdytuj

W mandze jest miłą, przyjacielską i towarzyską osobą. Ponadto jest bardzo modna i popularna. Naru po raz pierwszy pojawia się w pierwszym akcie mangi. Naru nie ma dużej roli ani w mandze, ani w obu anime. Ponadto w mandze nigdy nie rozwija relacji z Nephrite'em czy z Umino, w przeciwieństwie do pierwszego anime. Jest najlepszą przyjaciółką Usagi, która bardzo ją sobie ceni, mówiąc jej, że jest księżniczką i do tego bardzo mądra (zdobyła 85 punktów z testu w pierwszym akcie).

Jej matka jest właścicielką sklepu jubilerskiego Jewelry Osa-P, który jest sceną jednego z planów Jadeite'a wykradzenia energii w akcie 1.

Wraz z rozwojem serii częstość jej wystąpień maleje. W historii dodatkowej mangi Sekret przybytku Hammer Price dowiadujemy się, że ma młodszą siostrę o imieniu Naruru, która chodzi do podstawówki. Naruru jest jedyną siostrą Naru. W pierwszym anime Naru mówi, że jest jedynaczką (odc. 14).

Pierwsze animeEdytuj

Naru i NephriteEdytuj

Naru ma największe miłosne doświadczenie wśród postaci w anime. Zakochała się w generale z Dark Kingdom – Nephrite. Ten na początku wziął ją za Sailor Moon, a gdy okazało się, że może znać tożsamość Sailor Moon, wykorzystał ją by trafić do Usagi. Oczywiście to był zbieg okoliczności – w anime Naru nigdy nie poznała prawdziwej tożsamości Czarodziejki z Księżyca, choć coś podejrzewała. [1]

Nephrite ciągle myślał o Naru. Nie wiedział co do niej czuje. Nie dopuszczał do siebie możliwości, że to może być miłość.

Inny generał Zoisite, z którym ciągle Nephrite rywalizował, porwał dziewczynę by zmusić Nephrite do jej ratunku. On ratuje ją i wreszcie przyznaje się do swoich uczuć. Naru wiedziała kim jest Nephrite ale jej to nie przeszkadzało. Żartowała nawet z tego pytając go: "Powiedz, czy są wakacje w twoim złym królestwie?" (ang. "Tell me, are there holidays in that evil society of yours?").

Pomocnice Zoisite atakują ich po raz drugi. Nephrite ochrania Naru własnym ramieniem. W tym samym czasie Inner Senshi przybywają i pokonują podwładne Zoisite (on sam ucieka). Niestety dla Nephrite jest już za późno. Umiera w ramionach Naru.

Dziewczyna bardzo przeżywa jego śmierć.

Naru i UminoEdytuj

Po jakimś czasie Naru przestaje się smucić (odcinek 26). Klasowy błazen ‎Umino zdobył jej serce i chodzili ze sobą już do końca serii, aczkolwiek czasem zdarza się jej o tym zapominać i powzdychać do innych chłopaków. Umino na początku tego związku zdarzało się jeszcze wodzić oczami za Usagi, który pierwsza mu się podobała.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Sailornar

W serialu aktorskim w jej rolę wciela się Chieco Kawabe.

Sailor NEdytuj

Pojawia się tylko w PGSM. W przedakcji serialu wraz z Usagi i przyjaciółkami przebiera się za czarodziejki, aby bronić sklepu z biżuterią, należącego do jej mamy.

Musicale Edytuj

Naru Ōsaka pojawiła się jedynie w musicalu wystawianym przez Nogizaka46 – Sailor Moon. W jej rolę wcieliła się Yuka Yamauchi.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal
Pretty Guardian Sailor Moon

PrzypisyEdytuj

  1. Blog Sailor-Pluto-Senshi