FANDOM

Mosaic Buster
モザイク・バスター
Mozaiku Basutā
Mosaic Buster anime
Wykonany przez: Viluy
Przedmiot(y): bransoleta zawierająca nanoroboty
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 30
Anime: odc. 122
Anime Crystal: odc. 31
Sera Myu: Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth

Mosaic Buster – główny atak Viluy, pojawił się w mandze, obu anime i musicalach.

Viluy wystrzeliwała nanoroboty ze swojej bransoletki w kierunku jej celu. Nanoroboty wtedy zaczynały powoli i boleśnie rozkładać ciało wroga, dopóki całkowicie nie zniknęło.

Pierwsze animeEdytuj

W anime po raz pierwszy użyła tego ataku w odcinku 122, przeciwko Haruce i Michiru. Później w odcinku, bransoletka została uszkodzona przez atak Super Sailor MoonRainbow Moon Heart Ache. To spowodowało jej wadliwe działanie i nanoroboty zaatakowały Viluy zamiast zamierzonego celu, tym samym ją zabijając.

Mosaicbusteranime

MangaEdytuj

W mandze po raz pierwszy został użyty w akcie 30 przeciwko Czarodziejce z Merkurego, kiedy Senshi użyła swojego ataku Mercury Aqua Mirage.

Anime CrystalEdytuj

W Sailor Moon Crystal po raz pierwszy został użyty w odcinku 31 przeciwko Czarodziejce z Merkurego. Atak ten wytwarzał barierę, która uniemożliwiła uwięzionej wojowniczce ucieczkę, a nanoroboty zaczynały pożerać ofiarę na poziomie mikroskopijnym.

Mosaicbustersmc

MusicaleEdytuj

Atak ten pojawił się po raz pierwszy w musicalu Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth. Viluy użyła go, aby powalić Czarodziejkę z Merkurego.

GaleriaEdytuj