Moonlight Stick
ムーンライト・スティック
Mūnraito Sutikku
Moonlight Stick
Polska nazwa: Pałeczka Księżycowego Blasku
Używany przez: Sailor Moon
Sailor Luna
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Healing Escalation,
Moon Twilight Flash,
Moonlight Attractive Attack,
Sailor Planet Attack (Sailor Moon);
Luna Sucre Candy (Sailor Luna)
Pierwsze pojawienie się w:
PGSM: akt 1 (Sailor Moon)
akt 27 (Sailor Luna)

Moonlight Stick – broń Sailor Moon i Sailor Luny z serii Pretty Guardian Sailor Moon. Wyglądem przypominała Moon Stick z obu anime i mangi, ale w Moonlight Stick półksiężyc był zrobiony z kryształu; poza tym te różdżki różniły się nieco zastosowaniem. Ponadto Srebrny Kryształ nigdy nie został połączony z Moonlight Stick.

OpisEdytuj

Sailor Moon Edytuj

Po raz pierwszy ta pałeczka pojawiła się w pierwszym akcie, w walce przeciwko w potworowi, który opętał mamę Naru. Sailor Moon wzywa Moonlight Stick kładąc prawą rękę z wyprostowanymi palcami wskazującym i środkowym przed jej broszką, a potem podnosi rękę w prawą górną stronę. Wtedy z jej broszki pojawia się różdżka.

W akcie 27, Moonlight Stick została rozbita przez Dark Mercury, ale znowu pojawiła nieuszkodzona w akcie 28. W akcie 48, gdy Mamoru, kontrolowany przez Królową Metalię wysłał wybuch energii w stronę Sailor Moon, użyła ona wtedy swojej różdżki, aby się obronić. Wybuch spowodował, że broń rozbiła się na kawałki.

Sailor Luna Edytuj

Pałeczka Sailor Luny była używana do wykonywania ataku Luna Sucre Candy i mogła przekształcić się w różne przedmioty, takie jak siatka lub harisen (jap. 張り扇).

GaleriaEdytuj

Sailor Luna przemieniła swoją pałeczkę w poniższe przedmioty: