FANDOM

Moon Tiara Action
ムーン・ティアラ・アクション
Mūn Tiara Akushon
Moon Tiara Action2
Wykonany przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Księżycowy Diadem,
pizza (tylko odc. 184 anime)
Pierwsze użycie w:
Anime: odc. 1

Moon Tiara Action (pl. Księżycowy Diademie, Działaj) – pierwszy atak Sailor Moon w pierwszym anime. Używa do niego swojej tiary. Odpowiednikiem tego ataku z mangi jest Moon Frisbee i Moon Tiara Boomerang. Atak ten pojawił się również w kilku grach wideo.

Pierwsze animeEdytuj

Sailor Moon głównie używała tego ataku w pierwszym sezonie. W sezonie R atak przestał pełnić rolę końcowego ataku, ponieważ otrzymała nową broń: Cutie Moon Rod. Po tym nie używała tego typu ataku zbyt często, choć był używany w filmach Sailor Moon R: The Movie i Sailor Moon SuperS: The Movie, a następnie kilka razy w ciągu sezonów S i SuperS jako atak rozpraszający i raniący wroga.

Po transformacji w Wieczną Czarodziejkę z Księżyca tiara zanika ale Wieczna Czarodziejka z Księżyca użyła tego ataku w odcinku 184. Zamiast tiary posłużyła się wtedy mrożoną pizzą.

Przebieg

Sailor Moon podnosi dłoń do swojej tiary i chwyta ją w miejscu, w którym znajduje się czerwony kamień, który zaczyna świecić. Zdejmuje tiarę w czoła, podnosi ją do góry, a potem w lewo. Tiara zamienia się w świecący dysk. Sailor Moon obraca się dwa razy na prawej nodze, podążając wzrokiem za tiarą trzymaną w swojej prawej ręce. Wojowniczka staje na dwóch nogach, bierze zamach i wykrzykuje: Moon Tiara Action!. Wyrzuca tiarę jak frisbee celując w wroga. Ta, lecąc, obraca się kilka razy. Uderza w wroga, co powoduje jego rozsypanie się w pył.

Moon Tiara Action

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również używany w grze arcade Sailor Moon, Sailor Moon S na 3DO, Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen, Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen oraz Sailor Moon: Another Story.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj