Moon Spiral Heart Attack
ムーン・スパイラル・ハート・アタック
Mūn Supairaru Hāto Atakku
Moon Spiral Heart Attack Crystal
Wykonany przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Spiral Heart Moon Rod
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 28
Anime: odc. 91
Anime Crystal: odc. 28
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Moon Spiral Heart Attack (pl. Księżycowy Atak Spirali Serc) – atak Czarodziejki z Księżyca z mangi, obu anime, musicali i gier wideo. Aby go wykonać, wojowniczka używała Spiral Heart Moon Rod.

Manga Edytuj

Pierwsze animeEdytuj

Na początku pojawia się pałac, a później widzimy berło pojawiające się na tle nieba. Sailor Moon łapie je i podnosi do góry. Klejnot w środku zaczyna świecić. Sailor Moon obraca berłem i robi kilka obrotów. Wojowniczka stoi na nogach, wykrzykuje słowa Moon Spiral Heart Attack i bierze zamach. Sailor Moon, znajdująca się na niebieskim tle, robi ponownie kilka obrotów. Z berła wydobywa się światło. Wojowniczka zatrzymuje się, podnosi berło do góry i celuje w wroga. Z berła wydobywa się spirala różowych serc, które łączy się w jedno duże i uderza we wroga, co powoduje pojawienie się serca i przemiana w przedmiot. Pokonane daimony wołały „Lovely!”.

W anime atak został pokonany lub uniknięty czterokrotnie: dwukrotnie przez Eudial, raz przez U-Estern i raz przez Jastrzębie Oko.

Moon Spiral Heart Attack 90s

Anime Crystal Edytuj

Podobnie jak w pierwszym anime, na początku widać pałac, a następnie Sailor Moon chwyta swoje berło. Wzywa przy tym Nową Królową Serenity, aby użyczyła jej mocy. Następnie wykonuje kilka obrotów, obracając jednocześnie berłem. Następnie staje, trzymając berło w górze. Wykrzykując słowa Moon Spiral Heart Attack bierze zamach i robi kilka obrotów. Wojowniczka zatrzymuje się, a z berła wydobywa się gigantyczne różowe serce, które zaczyna się obracać i uderza we wroga.

Moon Spiral Heart Attack Crystal

MusicaleEdytuj

Moon Spiral Heart Attack pojawił się po raz pierwszy w musicalu Usagi - Ai no Senshi e no Michi, w którym Czarodziejka użyła go przeciwko Kaolinite.

Gry wideoEdytuj

Atak ten pojawił się w grach wideo Sailor Moon S na 3DO, Sailor Moon: Another Story i Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Moon Spiral Heart Attack (High Quality)

Moon Spiral Heart Attack (High Quality)

Atak w pierwszym anime

1080p Moon Spiral Heart Attack Crystal S3

1080p Moon Spiral Heart Attack Crystal S3

Atak w anime Crystal