FANDOM

Ten artykuł dotyczy przemiany Sailor Moon. Zobacz też przemianę Sailor Chibi Moon.
Moon Prism Power, Make Up
Moon prism SMC4
ムーン・プリズム・パワー・メイク・アップ
Mūn Purizumu Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Transformation Brooch
Heart Moon Brooch (tylko PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 1
Anime: odc. 1
Anime Crystal: odc. 1
PGSM: akt 1

Moon Prism Power, Make Up (pl. Potęgo Księżycowego Pryzmatu, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Sailor Moon w obu anime, mandze oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 1–51.

Przebieg

W tej sekwencji Usagi najpierw podniosła rękę, a następnie od odcinka 7 jej paznokcie zaczynają błyszczeć i zmieniają kolor na różowy. Później ukazuje się twarz Usagi, dziewczyna mruga oczami dwukrotnie. Następnie Usagi obraca się kilka razy i oddala się pokazując cały swój kontur ciała, zasłonięty przez świecące kolory z tylko jej broszką widoczną. Z broszki wydobywają się różowe wstążki, które oplatają ją, tworząc jej trykot, czerwoną kokardę i granatowy kołnierzyk z trzema białymi paskami. Po kolejnym obrocie krzyżuje ręce nad głową, a różowe wstążki je oplatają tworząc rękawiczki z trzema czerwonymi bufkami. Następnie oplatają jej nogi tworząc czerwone buty do kolan z białym paskiem i znakiem półksiężyca, buty są na obcasie. Jej spódniczka i tylna kokarda pojawiają się na chwilę przed rozbłyśnięciem jej czoła. Kiedy kadr pokazuje jej twarz pojawiają się tiara i kolczyki, a później czerwone spinki. Na koniec Sailor Moon przybiera swoją charakterystyczną pozę, a w tle pojawia się półksiężyc.

Moon Prism Power, Make Up animacja

Anime CrystalEdytuj

Moon Prism Power, Make Up animacja (Crystal)

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Moon Prism Power, Make Up animacja (PGSM)

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal
Pretty Guardian Sailor Moon