FANDOM

Moon Power... ni nare – kwestia używana przez Usagi Tsukino w mandze, pierwszym i drugim anime, dzięki której może zamienić się w dowolną osobę. Ma podobne działanie do Crescent Moon Power, Transform Minako Aino.

W anime Sailor Moon Crystal Usagi użyła kwestii Moon Power... change (jap. ムーンパワー...チェーンジ Mūn Pawā... chēnji).

Pierwsze animeEdytuj

Przebieg

Czerwony kryształ na czubku Pióra Przebrania zaczyna świecić na żółto i wychodzą z niego różowe, żółte, niebieskie i zielone promienie. Usagi krzyczy "Mocy Księżyca, zmień mnie w...!". Promienie zataczają okrąg i łączą się w krysztale, zmieniając zarazem swoje kolory na intensywny róż. Kryształ błyska na różowo i promienie znikają. Kryształ powraca do swojego poprzedniego koloru. Wokół pióra pojawiają się różowe i niebieskie promienie, które wirują dookoła pióra.

Pióro zatacza salta i znika za żółtymi promieniami z gwiazdkami na końcach. Na tle, kształtem podobnym do tarczy księżyca, otoczonym gwiazdkami pojawia się sylwetka Usagi. Gwiazdki kręcą się dookoła tarczy księżyca. Tarcza błyszczy się na żółto. Gwiazdki znikają i ukazuje się zbliżenie profilu Usagi. Cień znika z twarzy dziewczyny, która powoli otwiera oczy. Znów błyska na żółto. Pojawia się Usagi, pokazywana od dołu jako inna osoba, w którą chciała się zmienić.

Moonpower

Manga i anime CrystalEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w akcie 2 mangi i odcinku 2 anime Crystal, kiedy Usagi chciała dostać się do Kryształowego Seminarium. Przemieniła się wtedy w lekarkę.

W akcie 4 mangi Pióro Przebrania zmieniło się w parasolkę.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Sailor Moon Crystal III- Act

Sailor Moon Crystal III- Act.27 Part 2 - Moon Power Pen!

Przemiana w anime Crystal (akt 27 cz. 2 / odc. 28)

Zobacz teżEdytuj