FANDOM

Moon Kaleido Scope
ムーン・カレイド・スコープ
Mūn Kareido Sukōpu
Kaleido Moon Scope (anime)
Polska nazwa: Księżycowy Kalejdoskop
Używany przez: Super Sailor Moon
Super Sailor Chibi Moon
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Gorgeous Meditation
Moon Gorgeous Double Meditation (tylko musicale)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 39
Anime: odc. 128 (Sailor Moon)
Sailor Moon SuperS: The Movie (Sailor Chibi Moon)
Musicalu:  ?

Moon Kaleido Scope (znana także jako Kaleidomoon Scope) – broń podarowana Czarodziejce z Księżyca (w mandze również Małej Czarodziejce z Księżyca) przez Pegaza.

W anime berło powstało wskutek ulepszenia Spiral Heart Moon Rod, a w mandze Pegaz przemienił dwa zwykłe kalejdoskopy (prezenty od Mamoru). Kalejdoskop używany był do przeprowadzenia ataku Moon Gorgeous Meditation.

Pierwsze animeEdytuj

W anime berło było ulepszoną wersją Spiral Heart Moon Rod, przemienione mocą Pegaza. W filmie kinowym SuperS Sailor Chibi Moon w tajemniczy sposób zdobyła swój Kalejdoskop i wspólnie z Sailor Moon wykonały atak Moon Gorgeous Meditation, aby zniszczyć Królową Badiane.

Oba Kalejdoskopy wyglądają tak samo. Są różowe, z wyrastającymi po bokach główki różowawymi skrzydełkami. Kalejdoskop Chibi Moon jest nieco mniejszy od Kalejdoskopu Sailor Moon.

W piątym sezonie zostało ulepszone do Eternal Tiare.

MangaEdytuj

W mandze Sailor Moon i Sailor Chibi Moon równocześnie dostały swoje Kalejdoskopy. Pegaz przemienił dwa zwykłe szklane kalejdoskopy, które dziewczyny dostały od Mamoru.

Oba Kalejdoskopy wyglądają tak samo, są zrobione ze szkła. Kalejdoskop Chibi Moon jest nieco mniejszy od Kalejdoskopu Sailor Moon i był nazywany Chibi Moon Kaleido Scope (jap. ちびムーンカレイド・スコープ Chibi Mūn Kareido Sukōpu). Obie bronie wydawały się posiadać świadomość i komunikowały się z wojowniczkami.

CiekawostkiEdytuj

  • W anime przedmiot był nazwany Kaleidomoon Scope (jap. カレイドムーン・スコープ Kareidomūn Sukōpu), podczas gdy w mandze Moon Kaleido Scope (jap. ムーン・カレイド・スコープ Mūn Kareido Sukōpu).

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Manga
PROPLICA od Bandai