Moon Healing Escalation
ムーン・ヒーリング・エスカレーション
Mūn Hīringu Esukarēshon
Moon Healing Escalation (SMC)
Wykonany przez: Sailor Moon / Księżniczka Serenity;
Królowa Serenity
Przedmiot(y): Moon Stick
Moonlight Stick (tylko PGSM)
Spiral Heart Moon Rod (tylko musicale)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 7
Anime: odc. 25
Anime Crystal: odc. 6
PGSM: akt 1

Moon Healing Escalation (pl. Uzdrawiająca Moc Księżyca) – atak Sailor Moon. Używała go, aby wyleczyć ludzi, którzy zamienili się w potwora lub wyleczyć ich spod działania mocy wroga. Zaklęcie to było używane we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca.

MangaEdytuj

W mandze Moon Healing Escalation to kwestia wypowiedziana przez Sailor Moon, kiedy uleczyła ludzi po ataku Królestwa Ciemności. Użyła go do uleczenia całego Tokio także kilka innych razy.

Pierwsze animeEdytuj

Przebieg

Sailor Moon łapie obracającą się pałeczkę. Pałeczka zaczyna świecić. Wojowniczka wykrzykuje słowa Moon Healing Escalation. Z pałeczki wydobywa się świetlna mgła. Sailor Moon rysuje koło, celuje w wroga. Świetlna mgła przywraca wrogowi ludzką postać.

Moon Healing Escalation bez SK
  • Ze Srebrnym Kryształem

Gdy Księżycowa Pałeczka jest połączona ze Srebrnym Kryształem atak ten różni się początkiem. Sailor Moon łapie obracającą się pałeczkę ale ma zamknięte oczy. Do Srebrnego Kryształu lecą cztery promienie świetlne. Gdy już zostały "wchłonięte" przez kryształ Sailor Moon otwiera oczy i atak trwa, tak jak ten bez Srebrnego Kryształu. Pod koniec ataku ze Srebrnego Kryształu wydobywają się promienie świetlne.

Moon Healing Escalation ze SK
  • Inne wersje

Istnieje też skrócona wersja tego ataku. Była użyta tylko raz w przerywniku odcinka 89.

Anime CrystalEdytuj

Atak w drugim anime pojawił się po raz pierwszy w akcie 6, kiedy Sailor Moon skonfrontowała Zoisite'a i Królową Beryl. Użyła Moon Stick do jego wykonania, przypominając sobie grę Sailor V.

Sailor Moon tworzy dużą spiralę światła wokół własnego ciała i rzuca wydobytą energię na wroga.

Moon Healing Escalation Crystal

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serii live-action, kiedy półksiężyc Moonlight Stick zaczynał świecić Sailor Moon uniosła ją w górę i wykrzyczała zaklęcie. Zatoczyła różdżką koło wokół siebie, a potem uniosła jej lewą nogę i chwyciła ją za głową. Następnie obróciła się kilka razy, a następnie opuściła obie nogi i następnie zatoczyła krąg przed sobą, a Moonlight Stick wyemitowała złote iskry.

Moon Healing Escalation PGSM

MusicaleEdytuj

W musicalu Shin Kaguya Shima Densetsu Sailor Moon wykonała ten atak przy pomocy Spiral Heart Moon Rod razem z srebrnym lekarstwem podarowanym jej przez Mikku i Fukku, aby uleczyć Sailor Senshi z choroby.

Gry wideoEdytuj

Atak pojawił się w grach wideo Sailor Moon na Mega Drive i Sailor Moon: Another Story.

Moon Healing Escalation gra

Atak w grze Sailor Moon na Mega Drive

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Moon Healing Escalation!

Moon Healing Escalation!

Atak w pierwszym anime (wersja bez Srebrnego Kryształu)

SailorMoon Moon Healing Escalation! with Crystal

SailorMoon Moon Healing Escalation! with Crystal

Atak w pierwszym anime (wersja ze Srebrnym Kryształem)

Sailor moon crystal - moon healing escalation hq

Sailor moon crystal - moon healing escalation hq

Atak w anime Crystal

Moon Healing Escalation LA

Moon Healing Escalation LA

Atak w serialu aktorskim