Moon Gorgeous Meditation (pl. Cudowna Księżycowa Medytacja) – atak Super Sailor Moon i Super Sailor Chibi Moon.

W musicalu Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final obie wojowniczki wykonały razem ten atak pod nazwą Moon Gorgeous Double Meditation.

Manga[edytuj | edytuj kod]

W mandze wykonywały ten atak razem lub osobno używając swoich Księżycowych Kalejdoskopów.

Pierwsze anime[edytuj | edytuj kod]

W anime Sailor Moon używała tego ataku do zniszczenia wroga, po tym jak Sailor Chibi Moon przywołała Pegaza za pomocą Twinkle Yell.

Sailor Moon i Sailor Chibi Moon wykonały ten atak razem tylko raz w filmie Sailor Moon SuperS: The Movie.

Przebieg

Pojawia się Pegaz który napełnia mocą pałeczkę. Różowy kamień zaczyna migotać światłem. Sailor Moon chwyta berło i unosi je. Skrzydełka na berle rozwijają się. Czarodziejka prostuje berło, a następnie kładzie jedną nogę na kolanie, a berło ponad głową i wypowiada słowa Moon Gorgeous Meditation. Obraz dzieli się na trzy, a następnie na dwie części. Na pierwszej widzimy całą postać dziewczyny z wyprostowanym berłem, smaganą przez wiatr. Na drugiej widnieje tylko twarz Sailor Moon. Berło świeci, a wojowniczka przebija berłem wiatr. Pojawiają się różnobarwne obrazy, które łączą się w berła Czarodziejki w szkło i atakują przeciwnika.

Musicale[edytuj | edytuj kod]

Po raz pierwszy ten atak pojawił się w musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni....

Gry wideo[edytuj | edytuj kod]

Moon Gorgeous Meditation (gra).gif

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Pierwsze anime
Sailor Moon SuperS: The Movie

Klip wideo[edytuj | edytuj kod]

Twinkle_Yell_&_Moon_Gorgeous_Meditation_(High_Quality)

Twinkle Yell & Moon Gorgeous Meditation (High Quality)

Twinkle Yell & Moon Gorgeous Meditation