FANDOM

Moon Eternal, Make Up
Moon eternal make up4
ムーン・エターナル・メイク・アップ
Mūn Etānaru Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Eternal Moon Article
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 173

Moon Eternal, Make Up (pl. Wieczny Księżycu, Przemień Mnie) – szósta kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Wieczną Czarodziejkę z Księżyca. Była używana w anime, a jej odpowiednikiem z mangi była transformacja Silver Moon Crystal Power, Make Up. Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 173–196.

PrzebiegEdytuj

Pojawia się Eternal Moon Article i otwiera się. Po przesunięciu ręką przed broszką kryształ w kształcie gwiazdy rozbłyska różowym światłem, jednocześnie wykrzykuje zaklęcie: Moon Eternal, Make Up!. Na różowym tle pojawiają się pióra, a potem dwa promienie światła, które tworzą znak księżyca. Pojawia się najpierw twarz Usagi, a potem cała postać. Dziewczyna jest otoczona swoimi długimi skrzydłami, które po chwili otwierają się, dając jej trykot oraz różowe rękawki z dwoma czerwonymi bufkami. Usagi wyciąga w górę lewą rękę, która zostaje otoczona piórami, które po chwili znikają i powstaje jej rękawiczka z trzema czerwonymi bufkami i trzema spinkami(są identyczne jak te, które ma na włosach). To samo w prawą ręką tylko dziewczyna daje ją na dół. Znowu pojawiają się pióra, które po sekundzie odsłaniają spódniczkę wojowniczki. Dziewczyna obraca się jeszcze raz i staje już jako Wieczna Czarodziejka Księżyca.

Inna wersjaEdytuj

Gdy pierwszy raz Sailor Moon zamieniła się w Eternal Sailor Moon przemiana ta wyglądała nieco inaczej. Wojowniczki (Inner Senshi i Outer Senshi bez Sailor Chibi Moon) skupiły swoją energię i wysłały ją do Sailor Moon. Wtedy jej broszka Crisis Moon Compact zamieniła się w Eternal Moon Article. Czarodziejka wypowiedziała słowa, które "same pojawiły jej się w głowie". Na różowym tle pojawiły się białe pióra. Potem widać ciemnoróżowy zarys Eternal Sailor Moon w długimi skrzydłami. Znak księżyca na czole świecił się na żółto. Czarodziejka rozpierała skrzydła ramionami i od razu, po raz pierwszy pojawiała się Wieczna Czarodziejka Księżyca.

GaleriaEdytuj

Transformacja
Moon Eternal! Make Up! (High Quality)

Moon Eternal! Make Up! (High Quality)

Moon Eternal! Make Up! (Film by Vasariel)

Eternal Sailor Moon (First Transformation)

Pierwsza transformacja Eternal Sailor Moon