FANDOM

Moon Crystal Power
ムーン・クリスタル・パワー
Mūn Kurisutaru Pawā
Moon crystal power make up1
Wykonany przez: Sailor Moon / Nowa Królowa Serenity (tylko pierwsze anime);
Sailor Chibi Moon (tylko manga)
Przedmiot(y): Kryształowa Gwiazda (tylko pierwsze anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 49 (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 70 (Sailor Moon)
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen
Moon Crystal Power (pl. Potęga Księżycowego Kryształu) – zwrot, którego używała Czarodziejka z Księżyca głównie w pierwszym anime.

W mandze zwrotu użyła Mała Czarodziejka z Księżyca.

Pierwsze animeEdytuj

Sailor Moon używała go, aby uzdrawiać ludzi w Sailor Moon R, po tym jak Księżycowa Pałeczka zaginęła i atak Moon Healing Escalation nie był już możliwy do wykonania. W tym sezonie unosiła swoją broszkę i wykrzykiwała Moon Crystal Power, podobnie jak podczas transformacji. Dzięki temu zaklęciu udało się odczarować Siostry Czarnego Księżyca. Sailor Moon próbowała użyć tego zaklęcia również na Czarnej Damie, co jednak za pierwszym razem się nie udało.

Później Czarodziejka z Księżyca używała tego zwrotu, aby przywołać moc Srebrnego Kryształu.

Przebieg

Czarodziejka z Księżyca podnosi Kryształową Gwiazdę i wypowiada słowa "Moon Crystal Power". Srebrny Kryształ świeci różowym światłem, osoba uzdrawiana staje się naga i krzyczy "Refresh!", następnie staje się normalnym człowiekiem.

MangaEdytuj

Chibiusa użyła tego zwrotu tylko w akcie 49, gdy ona i pozostałe Senshi połączyły swoje moce i przelały je do Berła Wieczności, umożliwiając Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Chibiusa przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Chibi Moon.[1]

Moon Crystal Power (akt 49)

CiekawostkiEdytuj

  • Muzyka, która pojawiała się w tle podczas wykonywania umiejętności w anime, była taka sama jak w drugiej wersji ataku Moon Healing Escalation.

PrzypisyEdytuj

  1. Mimo że w mandze wszystkie dziesięć wojowniczek uzyskało formę "Eternal", tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".