FANDOM

Metaria Endymion
Metalia Endymion
Aktorzy/aktorki: Jōji Shibue
Pierwsze wystąpienie w:
PGSM: akt 48
Informacje
Przynależność: Królestwo Ciemności
Miejsce zamieszkania: Japonia
Powiązania: Królowa Metaria
Dane osobowe
Płeć: mężczyzna
Gatunek: humanoid

Metaria Endymion (jap. メタリア・エンディミオン Metaria Endimion) – imię nadane postaci stworzonej, kiedy Książę Endymion, przetrzymywany w Królestwie Ciemności, zaabsorbował w sobie energię Królowej Metarii podczas próby pokonania jej. Okazało się jednak, że chłopak zamiast tego został zakażony mroczną energią Metarii. Ta postać pojawiła się jedynie w serialu live-action.

Metaria Endymion przemawiał takim samym głębokim, metalicznym głosem jak Królowa Metaria, ponadto wymawiał jedynie słowa "zniszczyć" i "planeta". Dzierżył miecz, którym mógł absorbować i odbijać ataki Inner Senshi. Zabił również Mio Kuroki, gdyż była już dla Królowej Metarii bezużyteczna.

Ostatecznie został zabity mieczem Księcia Endymiona przez Czarodziejkę z Księżyca, której w dokonaniu tego pomogła wizja wspierającego ją Mamoru. Dzięki mocy Srebrnego Kryształu odrodził się ponownie jako Mamoru razem z Usagi.

CiekawostkiEdytuj

  • Metaria Endymion łączy kilka podobieństw z Chaos Galaxią z pierwszego anime. Oboje zamknęli w swoich ciałach potężną złą moc i zostali przez nią całkowicie zawładnięci.
Wrogowie: Królestwo Ciemności